מחלוקת בין מכבי נתניה לעלי מוחמד על סעיף השחרור

עלי מוחמד
עלי מוחמד | דני מרון

אמנם הושג סיכום על החוזה המשודרג, אך החתימה מתעכבת. במקביל נציגים מאנז'ה לא התרשמו מספיק מהמשחק נגד מכבי חיפה וימשיכו לעקוב אחר הקשר. שביעות רצון מהניצחון על עכו, הסיכומים בעניין סבע יוגשו היום

(גודל טקסט)

שמחה גדולה במכבי נתניה לאחר הניצחון אמש 0:3 על הפועל עכו, שהגדיל את הפער מהמקום השביעי לשבע נקודות וקירב את המועדון מעיר היהלומים לפלייאוף העליון.

הקבוצה של דראפיץ' את ברדה לא הבריקה במיוחד, אך ידעה להציג משחק חכם ותכליתי, בו ניצלה עד הסוף את ההזדמנויות שקיבלה. "אם אנחנו מנצחים ביום לא גדול 0:3 את עכו זה אומר משהו. הכי בולט זה שלמדנו מהמשחק הקודם נגדם. גם כשהובלנו 0:1 לא השתוללנו וידענו להחזיק במשחק ובסוף לתת שני שערים נוספים ולשחק בצורה חכמה", הודו שחקנים במועדון.

ובכלל, למרות שמדובר רק במחזור השני של הסיבוב השני, גם בנתניה מודים: "לא נדבר על זה בקול, אבל הפלייאוף העליון קרוב. כל משחק השנה היינו יכולים לנצח, גם במשחקים מול מכבי ובית"ר. אם ננצח בשבוע הבא את רעננה, כנראה שכבר נהיה רגל וחצי בפלייאוף העליון". מבחינה מקצועית, בנתניה פרגנו לקפטן ערן לוי, שחזר לעצמו עם שער ובישול, כאשר גם דיא סבע ועדן שרם זכו למחמאות. ההגנה, שספגה ביקורות לאחרונה, רושמת כבר משחק שני ללא ספיגה ונראה שדראפיץ' וברדה הצליחו לייצב אותה.

לוי
לוי. זכה לפרגון (מאור אלקסלסי)

למרות הסיכום על חוזה חדש ומשודרג בין נתניה לעלי מוחמד לפני כחודש, כפי שפרסמנו כאן לראשונה, בפועל שני הצדדים טרם חתמו על ההסכם. גורמים בסביבת המו"מ מעידים כי עדיין ישנה מחלוקת על סעיף השחרור העתידי של השחקן, כשבמקביל, ביום שישי האחרון הודיעו נציגי אנז'ה מהליגה הצרפתית לסוכן יונתן בן ברון (אשר מקשר בין סוכנו של השחקן אבי ציוני), כי לא מספיק התרשמו ממוחמד במשחק מול מכבי חיפה, ומכיוון שהוא כן מעניין אותם, הם יהיו מעוניינים להגיע ולצפות בו מיד כשיחזור מפציעתו.

גיא גרוס עבר ביום חמישי האחרון ניתוח של שיתוק העצב בגרמניה ובקבוצה מקווים שכבר תוך שבועיים הבלם, שלא רשם ולו דקת משחק אחת העונה, יחזור לאימונים. בנוגע לשוער השלישי דין גל, כפי שפרסמנו בנתניה מנסים להשאילו בינואר על מנת שהשוער, שרק עתה חזר מפציעתו, יוכל לצבור דקות משחק. בנוסף לנסיונות להשאילו לבני לוד ולמכבי הרצליה, קבוצה נוספת אשר מועמדת לקלוט אותו היא עירוני נשר, מתחתית הליגה הלאומית.

"אנחנו קבוצה טובה ורואים את זה משבוע לשבוע", סיכם דיא סבע, שכבש ובישל אמש, "היו לנו שלוש תוצאות פחות טובות ובאנו לב"ש ועשינו עבודה טובה שהמשכנו אותה היום. החוכמה היא לשמור על יציבות ואנחנו כבר מסתכלים לשבוע הבא".

עלי מוחמד
עלי מוחמד (מימין). עדיין אין חתימה (דני מרון)

על הקהל: "אנחנו מחזירים את הקהל וזה דבר שיפה לראות. מגיע לו מילה טובה על מה שהוא עשה נגד עכו, נגד ב"ש ובכל העונה וזה כיף להחזיר את השמחה לעיר".

על ההצלחה העונה: "אם לא היינו מאמינים לא היינו מגיעים לזה. כל שחקן מאמין בעצמו ובצוות המקצועי. החוכמה זה לשמור על זה ואנחנו נמשיך להראות את מה שאנחנו מראים. איפה נסיים את העונה? אנחנו מסתכלים על רעננה והליגה רחוקה מלהיגמר. נקווה לסיים הכי גבוה שאפשר". עוד בעניינו של סבע, היום יגיש עוה"ד רועי רוזן, אשר מייצג את נתניה בבוררות מול בית"ר טוברוק את הסיכומים הסופיים ובכך יסתיים ההליך. מה שנותר כעת הוא פסק הדין של הבורר תגר עמיאל, שצפוי להתקבל תוך חודש ולהכריע כמה תשלם נתניה עבור שירותיו של השחקן הלוהט בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי