קורצקי: אמרתי לשחקנים שאנחנו מסוגלים להישאר בליגה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | יוני אריאלי

ממאן הפועל רעננה היה מרוצה מה-1:1 שחילצה קבוצתו מבני סכנין: לא קל לחזור למשחק ולהשוות וזה בא מהשחקנים". ניקוליץ': "אני חושב שהיינו צריכים לנצח, היינו יותר טובים"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה כבר 4 נקודות מעל הקו האדום וממ.ס.אשדוד לאחר שחילצה 1:1 מבני סכנין, כשביציעים רק פחות מ-500 צופים במזג אוויר קר וגשום. המאמן מנחם קורצקי שקיבל את הקבוצה מתחת לקו האדום מסביר: "שמתי מראה מול השחקנים ואמרתי להם שהם סופגים הכי הרבה שערים, וכובשים הכי פחות. האם זאת הרמה שלכם? אתם מסוגלים להשאיר את המועדון בליגה, וגם נעשה את זה".

"לא קל לחזור למשחק בדקות כמו אתמול ולהשוות וזה בא מהשחקנים, בדקות טובות שלנו לא מצליחים להבקיע שער וספגנו כשהם הצליחו להעיף כדור וכבשו", הוסיף קורצקי, והתייחס גם לאלי בבייב ששב לשחק לאחר שהיה בדרך החוצה: "אלי בבייב שחקן ראוי ואני לא יודע מה היה המקרה שלו בקבוצה. החלטתי להשתמש בו והוא שיחק ונתן הכל במגרש".

הקשר נמניה ניקוליץ' אמר בסיום: "אני מרגיש טוב בקבוצה וכולם קיבלו אותי יפה. אני מכיר את המאמן מהתקופה ששיחקתי בהפועל תל אביב. יש לנו עכשיו איזון טוב בקבוצה ואני מצפה להשיג יותר נקודות ולהישאר בליגה. הנקודה נגד סכנין טובה, אבל אני חושב שהיינו צריכים לנצח את המשחק בו היינו יותר טובים למרות שתנאי המגרש היו קשים".


קורצקי. העמיד מראה מול השחקנים (יוני אריאלי)

לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי נתניה הוסיף המונטנגרי: "אני יודע שמכבי נתניה קבוצה טובה ושיש להם שחקנים טובים ובכלל עונה טובה. נתניה משחקת כדורגל התקפי ומבקיעה הרבה שערים. אפשר להתמודד מולם ואני מצפה לקחת נקודות במשחקים הקרובים". עד פתיחת חלון ההעברות בחודש ינואר בוחנים בקבוצה את החתמתם של שלושה שחקנים חדשים בהם שחקן זר אחד. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי