דיווח: סטפנוס אתנסיאדיס שוקל הצעות מקבוצות ב-MLS

סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס
סטפנוס קלאוס אתנסיאדיס | ערן לוף

בארצות הברית טוענים כי היווני, ששייך לפאוק, עשוי לעזוב את מכבי חיפה. קלאוס יוכל להירשם בעונה החדשה ב-MLS. במועדון מודעים לכך שהפסד מול הפועל באר שבע (21:00) עשוי להוביל לשינוי בתוכניות של אלאך

(גודל טקסט)

האם סטפנוס אתנסיאדיס יעזוב את מכבי חיפה בקרוב? על פי הדיווח היום (שני) בתקשורת בארצות הברית עולה שכן. היווני, שהגיע לירוקים בתחילת העונה מפאוק סלוניקי, שוקל מספר הצעות מ-MLS, שתפתח בקרוב את העונה החדשה. העובדה כי בארצות הברית תצא לדרך עונה חדשה היא הזדמנות עבור קלאוס, שכבר שיחק בעונה הנוכחית במדי פאוק סלוניקי ומכבי חיפה.


בדיווח נכתב: "קלאוס סקרן מאוד לגבי הגעה ל-MLS. הוא בוחן מקרוב את איכות החיים בארצות הברית וקנדה. בחודשים האחרונים הוא מבלה במכבי חיפה, אבל הוא שייך לפאוק. מדובר בחלוץ בעל ניסיון בינלאומי". היווני רשם העונה 561 דקות על פי נתוני המנהלת הליגה, בהן כבש רק שער אחד בהפסד לבית"ר ירושלים. הוא עדיין לא בישל ודייק רק בתשעה מתוך 16 ניסיונות למסגרת. בדיווח לא ברור מי מהקבוצות בליגה מעוניינת בחלוץ, אך מתברר כי יש מעקב אחריו מצד מספר קבוצות.  


 


מוקדם יותר, בקבוצה התכוננו לקראת המפגש מול הפועל באר שבע ב-21:00. בקבוצה מודעים לכך כי למרות שהם נמצאים באחת העונות הגרועות בתולדות המועדון, בקבוצה עדיין רוצים לשנות את הגורל שלה באצטדיון בבירת הנגב. הירוקים מבינים כי המשחק הוא קריטי גם מבחינת הטבלה כאשר הפסד הערב ישאיר פער של עשר נקודות בינם לבין בני יהודה, שמדורגת במקום השישי, דבר שיחסל כמעט לחלוטין את הסיכויים לסיים את העונה בפלייאוף העליון. מאידך, ניצחון הערב יכול לתת רוח חדשה לירוקים ולפתוח רצף חיובי. במכבי חיפה גם סיפרו כי טרם התקבלו החלטות לגבי הרכש בחודש ינואר. 


 


בדרך החוצה? קלאוס (ערן לוף) 


הנטייה של המנהל המקצועי מו אלאך היא לא לבצע יותר מדי שינויים ובכל זאת בקבוצה מודים כי אם אכן הירוקים ינצחו הערב זה יגרום למנהל המקצועי לבצע מספר שינויים גדול יותר בכדי לסיים את העונה במקום הגבוה ככל שניתן. זה אומר שחרור זר כבר בחודש ינואר והבאת שני זרים חדשים וצירוף של ישראלי בכיר כבר בחודש הקרוב. "לתוצאה הערב תהיה השפעה על הרכש בחודש ינואר", אישר גורם במועדון והוסיף: "אם נפסיד, אולי כדאי לעשות שינויים מאסיביים כבר בקיץ, אבל אם ננצח אולי יהיה אפשר להציל את העונה גם בליגה וגם בגביע".

מבחינה מקצועית הקבוצה צפויה לעלות עם הרכב דומה לזה שהפסיד בשבוע שעבר מול בני יהודה כאשר המאמנים רוב מאס ואיתי מרדכי מאמינים כי העבודה באימונים בשבוע האחרון תשפר את הביצועים לעומת השבוע שעבר. בתחילה התלבטו לגבי שילובו של גילי ורמוט בהרכב, אך לבסוף הוחלט להשאיר בהרכב את סינטיהו סלליך, וזאת בשל המהירות הגבוהה שלו כמטרה לנצל את המתפרצות. יונתן לוי ומוחמד עוואד ימשיכו לקבל את הקרדיט כאשר האחרון היה טוב במשחק בשבוע שעבר מול בני יהודה. קאיו יישאר מחוץ לסגל בשל פציעה.



המהפכה שלו תחכה? אלאך (אודי צטיאט) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי