ערן לוי יצטרך לעבור מבחן כשירות, אלחסן קייטה ישוב להרכב

ערן לוי
ערן לוי | מאור אלקסלסי

קפטן מכבי נתניה, שסובל ממתיחה, השלים את האימון המסכם ושיתופו יוודא מחר. החלוץ יחזור ל-11 של היהלומים במקום הקפטם או עדן שרם. מנגד, יחליף בן בנימין את עלי קמארה המוצהב

(גודל טקסט)

מכבי נתניה השלימה היום (שישי) בצהריים את ההכנות לקראת המשחק החשוב מול הפועל רעננה בשבת (18:15 פריצות בספורט4), כאשר הקבוצה רוצה לעשות דבר שטרם הצליחה לעשות העונה: לצבור שלושה ניצחונות רצופים. ערן לוי, שסבל השבוע ממתיחה והיה בספק למשחק, סיים את האימון המסכם ויצטרך לעבור מבחן כשירות לפני שריקת הפתיחה.

"אם ננצח את המשחק הזה, המצב שלנו יהיה הרבה יותר מטוב מאוד. שלוש נקודות מחר ונהיה בעמדה מצוינת לפלייאוף העליון", אמרו שחקנים במועדון. מלבד עלי מוחמד, גיא גרוס וברק בדש הפצועים, גם דידייה קוגבנייה שנמצא במולדתו לצורך טיפול רפואי ייעדר. 

דראפיץ' את ברדה צפויים לשמור על אותו הרכב שניצח את עכו, מלבד שינוי אחד: אלחסן קייטה יחזור להרכב. במידה ולוי לא יהיה כשיר זה יהיה במקומו (ואז נתניה תפתח עם קייטה ושרם בחוד). אם הקפטן כן יהיה כשיר, עדן שרם כובש השער בשבוע שעבר יפנה את מקומו.

אמש, ערכו צוות המאמנים אסיפה לשחקנים בה צפו במשחק הניצחון 0:3 בשבוע שעבר על הפועל עכו: "שיחקנו בהתחלה לא חכם, אבל ידעתם בהמשך לנצל את החולשות של עכו וזה דבר שאהבנו", אמרו לשחקנים. היום צפויים השחקנים לעבור אסיפה על הפועל רעננה.

אלחסן קייטה. חוזר להרכב היהלומים (דני מרון)
אלחסן קייטה. חוזר להרכב היהלומים (דני מרון)

כפי שפרסמנו במהלך השבוע, לא פחות מארבעה שחקנים צריכים להיזהר מצבירת כרטיס צהוב חמישי, שיגרום להיעדרותם מהמשחק מול מכבי ת"א בעוד שבוע וחצי: טים הויבך, ניקו אולסק, אביב אברהם וערן לוי.


עדי נמני: כל עוד אנחנו אוגרים נקודות ומתרחקים מהתחתית זאת ברכה
"יש הרגשה טובה בקבוצה כיוון שהראינו אופי כשחזרנו מפיגור ל-1:1 במשחק מול בני סכנין", כך אמר עדי נמני מגן הפועל רעננה לקראת המשחק מול נתניה בשבת, "כל עוד אנחנו אוגרים נקודות ומתרחקים מהתחתית – זו ברכה".

נמני, שגדל כאוהד נתניה ואף שיחק בכל מחלקות הנוער וגם בבוגרים, התייחס למפגש מול האקסית: "נגד מכבי נתניה זה תמיד קצת אחרת. מרגש מאוד בדקות הראשונות אבל תוך כדי משחק כבא שוכחים. אני מאחל לנתניה תמיד שתנצח, חוץ מהמשחקים נגד רעננה".


עדי נמני. "כל משחק נגד נתניה מרגש בהתחלה ואח"כ שוכחים" (עדי אבישי)

רעננה שהובסה בסיבוב הקודם 3:0 מול היהלומים והדבר אף הביא לפיטוריו של דודו אברהם תעלה בכל זאת עם השוער הסלובקי תומאש קוסיצקי שאמור לעזוב בחלון ההעברות של ינואר. בן בנימין יחליף במרכז ההגנה את עלי קמארה המוצהב.


הרכבים משוערים

מכבי נתניה:
דני עמוס, חגי גולדנברג, טים הויבך, ברנקו ורגוץ', קובי מור, ניקו אולסק, דן גלזר, אביב אברהם, דיא סבע, עדן שרם (ערן לוי), אלחסן קייטה.

רעננה: תומאש קושיצקי (אסף צור), עדי נמני,  בן בנימין, בן והבה, עמנואל אמבולה, אלי בבייב, רועי שוקרני, נמניה ניקוליץ', מוחמד שכר, שמעון אבוחצירה,  ג'ורדן פושה.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי