צפו בתקציר: אשדוד ניצחה בק"ש 1:2 לאחר מהפך דרמטי

שחקני אשדוד חוגגים יתרון
שחקני אשדוד חוגגים יתרון | עדי אבישי

הקבוצה הצפונית עלתה ליתרון הודות טעות אומללה של יואב ג'ראפי, אך שני שערים דרמטיים של בנצי מושל (88) ומאוריסיו (92) סידרו ניצחון ליגה שני העונה וראשון אי פעם בקריית שמונה. הפסד שלישי ברציפות לסילבס

(גודל טקסט)
המחזור ה-16 בליגת העל המשיך הערב (ראשון) עם דרמה ענקית, כשמ.ס. אשדוד ניצחה את עירוני קריית שמונה 1:2 בזכות מהפך ענק בדקות הסיום. החבורה של עמיר תורג'מן ברחה מהמקום האחרון והיא במקום ה-13 עם 11 נקודות, לאחר שהשיגה את ניצחונה השני העונה. הבחורים של חיים סילבס יכולים רק לבוא בטענות לעצמם שאיבדו יתרון מבטיח, ספגו את הפסדם השלישי ברצף ונשארו במקום השביעי עם 19 נקודות.


מ.ס. אשדוד הגיעה להתמודדות ללא גדי קינדה, שהושעה בשל עבירת משמעת. המשחק החל בצורה מאוד איטית ומסורבלת ורק לאחר 19 דקות אחמד עאבד סיפק בעיטה ראשונה לשער, מצד שתי הקבוצות, יואב ג'ראפי הדף לקרן. המשחק המשיך להיות כמעט נטול מצבי הבקעה, והתנהל ברובו במרכז המגרש. בדקה -39 הגיע רגע אומלל עבור אשדוד. איסמעיל ריאן שלח כדור קרן מאגף שמאל, שוער אשדוד יצא לכדור ובטעות איגרף אותו אל השער שלו. טעות קשה של ג'ראפי שהעניקה 0:1 למקומיים, שנשמר עד הירידה להפסקה.



המחצית השנייה הייתה המשך ישיר ליכולת מהחצי הראשון, וגשם החל לרדת על המגרש בקריית שמונה. שון וייסמן ניסה לבחון את ג'ראפי מספר פעמים, אך רק בעיטה אחת שלו איימה על השוער, כשהכדור חלף במעט מעל המשקוף. דין דוד קיבל הזדמנות נהדרת בדקה ה-63, כשהרחקה לא טובה של איעד אבו עביד מתוך רחבה הגיע אל רגליו, אך החלוץ בעט מחוץ למסגרת. הדרמה הגיעה בדקה ה-89 שבלסינג אלקה שלח מסירת רוחב מדויקת על בנצי מושל ברחבה, הקשר נשאר לבדו ונגח מקרוב את ה-1:1. חשבתם שנגמר? ממש לא. שובל גוזלן היה יכול להכריע את המשחק לטובת המארחים, אך שוב החמיץ מצב קורץ. מן העבר השני, סידני פאגס המחליף גרם לחלוץ קריית שמונה לשלם על ההחמצה, כשדקה לשריקת הסיום הגביה כדור מאגף שמאל ומאוריסיו נגח מ-11 מטרים אל הפינה השמאלית של איתמר ניצן. 1:2 אדיר למ.ס. אשדוד. 



יברח מהמקום האחרון? תורג'מן (דני מרון)


עמיר תורג'מן המחויך סיכם את המשחק: "היה מאוד קשה במחצית כי הם הובילו משער מקרי. התהליך שאנחנו מנסים להעביר זה שכל הזמן מנסים ועובדים עד הסוף. לפעמים מצליחים לחזור ובגדול, ואני מאמין שעוד נראה יכולת יותר טובה העונה".


בריחה מהתחתית: "נצליח לעשות זאת בעזרת אופי גדול, וגם בזכות שחקנים שיחזרו מפציעות. יש עוד הרבה עבודה ברמה הקבוצתית, ועם תוספת של שחקני רכש. היום אנחנו שמחים בזכות עשר דקות טובות של משחק".


גדי קינדה. חייב להיות יותר ממושמע (דני מרון)
גדי קינדה. חייב להיות יותר ממושמע (דני מרון)


על גדי קינדה: "מבחינתי אני צריך שחקנים שמחויבים וממושמעים עד הסוף. גדי שחקן גדול עם כישרון והוא אחד הכוכבים הגדולים של הקבוצה שלנו. הוא סחב אותנו לא מעט בחודשיים האחרוני, ובמידה והוא ישתמש בכישרון שלו בצורה טובה, אנחנו והכדורגל הישראלי נרוויח בגדול".


הצעירים: "זה לא תמיד בחירה קלה לשחק עם שחקנים צעירים, אבל הם צריכים לקחת את ההזדמנויות שלהם. יש כאלה שלא תמיד משחקים ולקחו את ההזדמנות, ואני שמח שהם לקחו את זה".


חיים סילבס עצבני.
חיים סילבס עצבני. "הכל קורה לנו השנה" (דני מרון)


חיים סילבס היה מאוד מתוסכל בסיום: "לא יכול להסביר מה קרה, משחק הזוי. הגול שהבקענו היה במתנה. בחצי השני היינו צריכים לגמור את המשחק, הגענו להזדמנויות קלות ולא הבקענו. כמו הקלישאה שאומרת – שלא מבקיעים סופגים".


התקופה רעה: "זה משחק כדורגל. אנחנו עושים הכל כדי להביא תוצאה ויכולת. המשחק הלך לאן שרצינו ויכולנו להבקיע את השני בקלות. זה מאוד מעצבן,קורה לנו הכל השנה. בלב חשבתי שקיבלנו מתנה, אבל מיד זה התהפך והם ניצחו. אני לא יודע אם הרבה משחקים כאלה יכולים להיגמר ככה".


הפסד שלישי ברצף: "זה היה משחק חובה עבורנו. אכזבה ממש קשה, כי אנחנו כאן כדי להביא תוצאות. צריך לעכל את זה ולהמשיך הלאה. אין מה לעשות".


שובל גוזלן. כשלא מבקיעים, סופגים (לירון מולדובן)
שובל גוזלן. כשלא מבקיעים, סופגים (לירון מולדובן)


הרכבים

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, בן אל אדרי, אביב סולומון (סידני דה פרייטאס, 86), קרלו ברוצ'יץ', יובל יעקובוביץ' (דן ביטון, 68), בנצי מושל, אוהד רבינוביץ', דין דוד, מאוריציו קורדיירו, בלסינג אלקה.


עירוני קריית שמונה: איתמר ניצן, איאד אבו עביד, קרלוס קוויאר, מרקוס דיניז, סאן מנחם, עדן שמיר, אפונסו טיירה, אחמד עאבד (עידו דוידוב, 68), איסמעיל ריאן (מילוש ראדיבוייביץ', 86), נייג'ל האסלבנק, שון וייסמן (שובל גוזלן, 71).


מחצית ראשונה
דקה 1: יוצאים לדרך!
המארחת הצפונית בתלבושת לבנה, האורחת מהדרום במדים אדום-שחור.


דקה 10: שתי הקבוצות לא מצליחות לייצר משחק קצבי או להגיע למצבי הבקעה.


דקה 15: האסלבנק חדר לרחבה בזכות מבצע אישי גדול, נפל ולא זכה בצדק לשריקה לפנדל.


דקה 19: עאבד ניסה את מזלו בבעיטה מ-20 מטרים, ג'ראפי השתטח ועצר לקרן.


אחמד עאבד. מבואס שג'ראפי מנע ממנו גול (דני מרון)
אחמד עאבד. מבואס שג'ראפי מנע ממנו גול (דני מרון)


דקה 39, 0:1 לקריית שמונה! ריאן הגביה כדור קרן מאגף שמאל למרכז הרחבה, ג'ראפי יצא לא טוב אל הכדור ובמקום להרחיק אותו מהרחבה איגרף אותו אל שערו שלו.


יואב ג'ראפי. טעות לא אופיינית (דני מרון)
יואב ג'ראפי. טעות לא אופיינית (דני מרון)


מחצית שנייה
דקה 46: חוזרים לשחק!
קריית שמונה ביתרון מהשער העצמי של ג'ראפי, אשדוד תחזור למשחק?


דקה 57: וייסמן סיפק בעיטה מ-18 מטרים, הכדור עבר במעט מעל המשקוף של אשדוד.


דקה 62: מבצע קבוצתי של קריית שמונה הסתיים בעיטה של האסלבנק מ-15 מטרים, ג'ראפי קלט ללא בעיה.


דקה 63: הרחקה של אבו עביד מתוך הרחבה הגיעה אל דוד, חלוץ אשדוד בעט רק בסמוך לקורה של ניצן.


עידו דוידוב. יצליח להבקיע את השני? (דני מרון)
עידו דוידוב. יצליח להבקיע את השני? (דני מרון)


דקה 89, אשדוד משווה ל-1:1! אלקה פרץ באגף שמאל ושלח מסירת רוחב למרכז הרחבה, מושל הפנוי נגח לרשת.


דקה 90+1:
האסלבנק פרץ מימין מסר אל גוזלן במרכז הרחבה, החלוץ גלגל את הכדור רק ליד הקורה.


דקה 90+2, 1:2 לאשדוד! פאגס פרץ באגף שמאל ושלח הגבהה נהדרת אל הרחבה, מאוריסיו התמקם במרכז הרחבה ונגח במדויק לפינה השמאלית של ניצן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי