עמיר תורג'מן: בין אשדוד ואשקלון תמיד יש מאבקים מעניינים

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד התייחס למשחק הגביע מול החבורה של נעים (חמישי, 19:00) והוסיף: "הייתי מעדיף קבוצה מליגה שנייה או שלישית". קינדה ישוב להרכב. הרכב חסר אצל יובל נעים, הקבוצה נקנסה ב-15,000 שקל

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון, שמסובכת בתחתית ליגת העל, תגיע למשחק הגביע נגד מ.ס. אשדוד, בהרכב חסר מאוד וללא יומרות מיוחדות לעלות לשלב הבא. מכת פציעות והרחקות תאלץ את המאמן יובל נעים, לאלתר הרכב של שחקנים מחליפים, שלא מקבלים דקות משחק בדרך כלל.


ברשימת הפצועים נמצאים ברניסלב יובאנוביץ' וגודנס אג'אי. בנוסף אליהם ייעדרו גם מירקו אורמוש המוצהב ויוסיפ איבנצ'יץ' המורחק, שככל הנראה נמצא בדרכו החוצה מהקבוצה. 



"אנחנו סובלים מהמון פציעות והרחקות של שחקנים", אמר המאמן יובל נעים לקראת המשחק. "ישחקו שחקנים מחליפים ונעשה את המקסימום כדי לעלות שלב. יש דברים שלא תלויים בנו מבחינת סגל השחקנים, אבל נעלה לשחק עם 11 שחקנים, שאני חושב שהם הכי טובים", הוסיף המאמן.


הקבוצה נקנסה ב-15,000 שקל – 10,000 בגין התפרעות האוהדים ו-5,000 בגין איחור השחקנים בעלייה למחצית השנייה במשחק מול הפועל באר שבע ועונש הרדיוס שעמד כנגדה הוארך בשנה נוספת.


בנושא אחר, הפועל אשקלון פרסמה בדף הפייסבוק של הקבוצה סרטון נגד הגזענות ורשמו: "המאבק נגד הגזענות, האפליה וחוסר הסבלנות בכדורגל ניצב בראש סדר העדיפות של מועדון הכדורגל של הפועל אשקלון. אנו עושים שימוש מלא בפלטפורמות השונות, כדי להעביר מסר עיקרי וחד משמעי: לא לגזענות! יחד נלחם באלימות במגרשים ונעקור את גילויי הגזענות בספורט".





במ.ס. אשדוד מקווים להמשיך מחר (חמישי) את המומנטום מהניצחון על עירוני קריית שמונה, כשהקבוצה תשחק בגביע נגד הפועל אשקלון באצטדיון "סלה". עמיר תורג'מן התייחס למשחק החוץ הקשה ואמר: "הייתי מעדיף קבוצה מליגה שנייה או שלישית. נצטרך לבוא למשחק בכול הכוח. הליגה היא מעל הכל, אבל הרצון הוא להנחיל לשחקנים שבכול משחק באים לנצח". 


המאמן הוסיף: "גביע המדינה הוא הבונוס והליגה היא העיקר. מדובר בשבועיים מאוד עמוסים, ואני מקווה שנעבור אותם כמו שצריך. בין אשקלון ואשדוד תמיד יש מאבקים מעניינים, והם קבוצות באותה רמה. הפועל אשקלון קבוצה טובה ועיקשת".


יובל נעים. הרכב חסר מאוד (דני מרון)
יובל נעים. הרכב חסר מאוד (דני מרון)


במועדון רוצים להשאיר מאחור את פרשת גדי קינדה ועברת המשמעת, שהביאה להוצאתו מהסגל נגד קריית שמונה. הקשר אמור לשוב להרכב הפותח נגד החבורה של יובל נעים. ויקטור גאנב לא החלים עדיין מהפציעה בברך.


בקבוצה עוסקים גם בנושא הרכש בחלון ההעברות, ומי שאמורים להצטרף בקרוב הם דור ג'אן ושחר פיבן מבית"ר ת"א/רמלה. כמו כן, באשדוד ממתינים לאור אינברום ולשני שחקנים זרים חדשים.



גדי קינדה. מקווה להשאיר אתה סאגה מאחוריו (דני מרון)
גדי קינדה. מקווה להשאיר אתה סאגה מאחוריו (דני מרון)

הרכבים משוערים
הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר, אבי מלכה, טל מכלוף (עודד גביש), שי חדד, מילאן סמיליאניץ', משה לוגסי, עוז ראלי, ירדן אבוחצירא, סער בנבנישתי (רודי חדד), שרון גורמזנו.

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, בן אל אדרי, קרלו ברוצ'יץ', אביב סולומון, יצחק אספה, יובל יעקובוביץ', גדי קינדה, בנצי מושל (דין דוד), מאוריסיו קורדיירו, בלסינג אלקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי