ההבדל בין קבוצה גדולה למועדון ענק: יעקב בוזגלו סוגר חשבון

יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו
יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו | אלבום משפחתי

לא מצליח להירדם, לא יכול להפסיק לבכות, הבאתי להם ילד והחזירו לי אותו פצוע, מאור מימן שיקום מכיסו, התנהגות הקהל היא סימפטום של השקרים ששידרו לו. יעקב בוזגלו מסביר מה ההבדל בין ב"ש למכבי חיפה

(גודל טקסט)
אתה רוצה לעכל, אבל אתה לא יכול. אתה רוצה לדפדף ואתה לא יכול. אתה רוצה להירדם ואתה לא יכול. אתה רוצה לשכוח ואתה לא יכול. אתה רוצה לסלוח ואתה לא יכול. אני כותב את הטור הזה מלונדון ותוך כדי כתיבה חושב על מה שמאור צריך לעבור בתקופה הקרובה. הדמעות לא מפסיקות לרדת.


מאוד רציתי להגיע לבאר שבע עם אלמוג ביום שלישי, אבל אני בלונדון. למאור אסור לטוס 10 ימים אחרי הניתוח ואני אחזור איתו לארץ. בינתיים, אני חושב על כמה קשה לחיות בצורה הזאת, מקווה שרק הזמן ירפא הכול ובעיקר את מאור. אני מתנחם בעובדה שאני שומע את הקולות ממועדון מכבי חיפה ואת יעקב שחר מדבר וחש גאוות יחידה. זה ההבדל בין קבוצה גדולה למועדון ענק.



שחר ועוזי מור באו לבקר את מאור בלונדון בלי הכנה מוקדמת וחיממו לנו את הלב. הוא עבר את ההליך אצל המנתח הטוב בעולם בליווי צמוד של רופא מהארץ שנשלח על ידי מכבי חיפה. אני אסיר תודה, נרגש, אבל לא שוכח גם את הקבוצה ממנה הוא בא. חבל, חבל, חבל, חבל. הבאתי להם ילד בריא והחזירו לי ילד פצוע. הזמן עבר, אבל התסריט לא מרפה ממני. אי אפשר לתאר במילים כמה הפועל באר שבע נהנתה ממאור. ארבע שנים הוא רקד והרקיד את כולם, הביא אותם לפסגת הכדורגל הישראלי. לא אשכח את התמונה הזו בחיים שלי, אבל אני יודע שזאת לא הבעיה האמיתית. הקהל הוא סימפטום של מה שמשדרים לו לאורך זמן וזה מה שהיה לאורך זמן – שידרו לו דברים שקריים ולא נכונים.


הגיע זמן לעשות סדר בשקרים (אודי צטיאט)


באר שבע עזבו את הילד בלי שיקום, בקושי עם ניתוח חסכוני. כמעט חצי מהניתוח מאור מימן מכיסו הפרטי. את כל השיקום מאור מימן מכיסו הפרטי. ללמדכם שגם להיפצע צריך לדעת איפה. התנהלות המועדון היא הבעיה האמיתית. הם ידעו כמה אהבה, חום והערכה מאור קיבל מהקהל ובכלל מהעיר. היה חשוב להם לשנות את המעמד של מאור בעיר ולצערי גם הצליחו. אולי הגיע הזמן לעשות סדר בשקרים. חשוב לי להגיד שלא קיבלנו הצעה אחת לאורך כל הדרך מבאר שבע. חשוב לי לציין שמועלם לא הטלתי וטו על מכירת חולצות של מאור בבאר שבע. חשוב לי לציין שאת ברק בכר מעולם לא הכרתי אישית. הפעם הראשונה שעמדנו ושוחחנו הייתה אחרי שמאור הפך לשחקן מכבי חיפה – בברית של הבן של מאור. 


למרות שבתקשורת אהבו לציין אותי כמתערב, יכול היה להעיד אדון בכר אם פעם אחת במשך שנתיים שאימן את מאור הוא שוחח איתי בטלפון. אתם יודעים מה, אין לי אפילו את המספר שלו. לצערי מרוב שהפיצו סיפורים לא נכונים, הפכו הסיפורים לאמת. אבל האמת היא אחרת. השנתיים הראשונות של מאור היו הכי יפות שלנו ואז היחס השתנה לרעה והכל התחיל להידרדר. מאוד רצינו לעזוב עוד לפני כל הבלגן, אבל לא נתנו לנו. לא הפסיקו לספר סיפורים מגעילים עלינו. אם היינו כל כך גרועים למה החזיקו אותנו ארבע שנים? לאורך כל סדרת הטלוויזיה הבוזגלו'ס התחננתי לאלונה שתהיה סצנה אחת עם החברים של מאור בבאר שבע והיא לא הסכימה בשם המדיניות. לדעתי לא תהיה ברירה וכל האמת תצא החוצה בקרוב. 



חיממו את הלב. שחר ומור עם מאור (אלבום פרטי) 


אני כותב את הדברים מהקליניקה ואלו הרגעים הכי קשים שיכולים להיות. חני ואני בילינו את כל הלילה בטיסות וקונקשנים כדי להספיק לניתוח והגענו ממש לפני ההליך. חשוב לי להגיד שמאור לא חזר לפני הזמן. ספקולציות תמיד היו ותמיד יהיו. אי אפשר להגיב לכולם כל הזמן. יש מצבים שבהם אתה אומר שירשמו מה שהם רוצים. הרי גם אם תגיד אחרת, אנשים ירימו גבה. 


מאור חזר חודש אחרי כי הוא היה צריך לשחק נגד סכנין. הוא עשה את כל המתבקש אחד לאחד ואם לא היה מקבל אישור מכל הנוגעים בדבר, לא היה מתקרב למגרש. אז מה מבלבלים את המוח? הפרשנים בגרוש הפכו לרופאים. מישהו היה מעלה על דעת שהיינו נותנים לו לעלות אפילו לדקה אחת אם לא היה בריא ב-100 אחוז? 



האמת תצא לאור בקרוב (אלבום פרטי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי