יואב כץ ינחת ביום שני בישראל וייפגש עם תמאש, שיימן וממן

חנן ממן מול בן צעירי
חנן ממן מול בן צעירי | דני מרון

בעלי הפועל חיפה יצפה במשחק מול בית"ר (שני, 20:30, ספורט1). קלינגר: "הם חשופים בהגנה, רוטציה זו המצאה ישראלית". גנסארי: "בסיום העונה אשב עם מי שצריך על השנה הבאה". רן קדוש קיבל אישור לעזוב לרעננה

(גודל טקסט)

הפועל חיפה מרוצה מהעפלה לשלב הבא בגביע המדינה ורוצה להמשיך את העונה המופלאה גם בליגה כאשר מחר (שני, 20:30, ספורט1) תעמוד בפני מבחן ביתי מול בית"ר ירושלים. כ-12,000 צופים צפויים להגיע לסמי עופר ולצפות במשחק הצמרת.

מי שיהיה חלק מהקהל הוא הבעלים יואב כץ שינחת מחר בישראל וייפגש במהלך שהותו כאן על מספר שחקנים לגבי העונה הבאה ובראשם הבלם הרומני גבריאל תמאש, המגן שמואל שיימן והקשר ההתקפי חנן ממן.

במקביל ממתינים בקבוצה לשחרור הבינלאומי של הבלם המקדוני ריסטו מיטרבסקי. אם השחרור יגיע בזמן המקדוני יהיה בסגל כבר במשחק מול בית"ר. מי שככל הנראה יעזוב הוא השוער רן קדוש שמבוקש בהפועל רעננה. קדוש מיועד להיות שוער ראשון ברעננה ולכן ביקש את השחרור. השחקן קיבל אישור לעזוב לקבוצה מהשרון בכפוף לפיצוי כספי. מי שצפוי להיות מחליפו של קדוש הוא השוער צליל חתוכה. חתוכה ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב פתח את העונה בהפועל מרמורק מהליגה הלאומית, אך הבוקר ביקש להשתחרר ממרמורק ונענה בחיוב.

במסיבת העיתונאים לקראת המשחק אמר המאמן ניר קלינגר: "אני חושב שעברנו את תקופת המבחנים, אנחנו מודעים לסיטואציה, למקום שבו אנחנו נמצאים – בעיקר בגלל השחקנים. אנחנו ממשיכים במסורת, לקחת כל משחק כפרויקט בודד. עשינו את זה בגביע, בהצלחה, וזה מה שנעשה מול בית"ר. עד כאן בנושא 'איך לאכול את הפועל חיפה'.

יואב כץ. בא לעשות סדר (ערן לוף)
יואב כץ. בא לעשות סדר (ערן לוף)

המשחק מול בית"ר: "אנחנו נותנים את הכל במגרש. המשחק מול בית"ר ירושלים מעניין, משחק בין שתי קבוצות צמרת, זאת החגיגה שכולם רוצים בכדורגל – לא רק שלושה או ארבעה משחקים כאלה בעונה. יש העונה מאבקי צמרת יפים, כי נתניה והפועל חיפה וגם בני יהודה בפנים. זה יפה. בית"ר קבוצה קשה מאוד, מאוד מסוכנת מבחינה התקפית ומצד שני חשופה הגנתית. אנחנו מכירים את בית"ר, השחקנים יודעים מה מצפה להם. אני מאוד סומך על השחקנים שלי שידעו איך להכין את עצמם מנטלית".

היכולת: "לא חושב שאפשר להתייחס לזמנים טובים או רעים במשחקים מהסוג הזה. זה כמו דרבי, משחק גדול עם אנרגיות חזקות. לא מאמין באמרות שיש זמנים לתפוס קבוצה זו או אחרת במצב לא טוב. אנחנו צריכים לבוא מוכנים, השחקנים בכושר טוב, אני סומך עליהם שיבואו לעבודה כמו שעשו כל העונה".

על יואב כץ שאמור להגיע לישראל ולהיפגש עם שחקנים: "בין אמצע ינואר למרץ אלה התקופות שבהם מחדשים חוזים בכל העולם. כל מי שרוצה וראוי להיות בהפועל חיפה, יישאר. זה מועדון עם קהל, מועדון יציב כלכלית. לשחקנים שלנו אין מה לחפש במקומות אחרים. אני לא מודאג".

ניר קלינגר. מכיר את החולשות של בית
ניר קלינגר. מכיר את החולשות של בית"ר (עדי אבישי)

על מיטרבסקי: "אנחנו מחכים לאישור הסופי ולשחרור הבינלאומי שלו. לא צפויה להיות בעיה".

עומס המשחקים: "לגבי העניין הפיזי, יש לנו צוות יוצא מן הכלל. אין בעיה לשחק שלושה משחקים בשבוע. זו המצאה ישראלית שצריך רוטציה. התאוששות עושים באימונים, לא במשחקים. נעלה בהרכב הכי חזק שעומד לרשותי".

החלוץ ראדו גנסארי הוסיף: "מדובר במשחק גדול מול קבוצת צמרת ואני מקווה שהאצטדיון יהיה מלא".


האפשרות לדאבל
: "נלך צעד אחרי צעד אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ומסוגלים להצליח".

המפתח מול בית"ר: "מדובר בשתי קבוצות צמרת שרוצים לנצח ולדעתי המשחק יוכרע על טעות של קבוצה אחת".

העונה הבאה: "כרגע אני מתרכז בהצלחה שלנו העונה ובסיום העונה נשב על העונה הבאה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי