יוסי אבוקסיס וברק אברמוב סיכמו עקרונית לחמש שנים נוספות

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

בעלי בני יהודה יחתים לקראת סיום העונה את מאמנו על חוזה חדש וארוך טווח, שיכלול סעיף יציאה מיידית לנבחרת ישראל. במועדון מרוצים מהמהפך על עכו, צ'יבוטה: "מה שמיוחד כאן זה שאין כוכבים,יש קבוצה"

(גודל טקסט)

הרבה מאוד לחץ השתחרר בבני יהודה בסיום משחק הניצחון החשוב 1:2 על הפועל עכו, שביסס את מקומה של הקבוצה בתוך הפלייאוף העליון. הכתומים שהגיעו להתמודדות אחרי שלושה משחקים בהם לא הבקיעו ולא ניצחו, אף נקלעו לפיגור מוקדם כבר בדקה ה-16 משער של בן אז'ובל האורח, אלא שבמחצית השנייה, לאחר מספר חילופים של המאמן יוסי אבוקסיס, הפכו המקומיים את התוצאה בעזרת צמד של מאוויס צ'יבוטה המצויין ורשמו שלוש נקודות יקרות, במאבק על מקום בשישייה הראשונה בטבלה.

לספורט1 נודע כי המאמן יוסי אבוקסיס, סיכם לאחרונה עקרונית עם הבעלים ברק אברמוב על הארכת חוזהו לחמש שנים נוספות, אולם החתימה הרשמית צפויה להיות רק בסיום העונה הנוכחית. לאבוקסיס יש חוזה גם לעונה הבאה, אך בבני יהודה קיימת שביעות רצון גדולה מעבודתו ומאמינים שהוא המאמן שיכול להוביל את המועדון בשנים הקרובות ולכן הוחלט על הארכת החוזה. עוד נודע כי בחוזה החדש של אבוקסיס הוכנס סעיף מיוחד לפיו אם יקבל הצעה לאמן את נבחרת ישראל, הוא ישוחרר מיידית מחוזהו בשכונת התקווה.

גיבור הניצחון אמש היה החלוץ הקונגולזי, מאוויס צ'יבוטה, ששבר בצורת ארוכה וכבש צמד שסידר שלוש נקודות יקרות. כפי שפורסם בספורט1, ממתין צ'יבוטה לפגישה מכריעה שתתקיים בנוגע לבקשת האזרחות הישראלי שלו, כאשר כבר בימים הקרובים, צפויה להיות פגישה כזאת, כדי לקדם את העניינים בנושא. "זה היה ניצחון מאוד חשוב לקבוצה", אמר צ'יבוטה בסיום המשחק. "כל נקודה חשובה לנו מאוד ואני גם שמח שהבקעתי צמד ואני הכי מאושר, גם בשבילי וגם בשביל החברים שלי".


צ'יבוטה והכתומים חוגגים התבססות בשישייה הראשונה (אודי ציטיאט)

על כך שהמאמן הזהיר לגבי הקושי במשחק: "אנחנו לא יכולים להגיד לעצמנו שיהיה לנו משחק קל, אין משחקים קלים בליגה הזו, כל משחק זה משחק קשה ונצטרך לבוא מוכנים".

מה מיוחד בבני יהודה? "מה שמיוחד כאן זה שאין כאן כוכבים. אנחנו נראים כמו קבוצה. אנחנו חושבים אחד בשביל השני ואין כאן כוכב שיבוא ויגיד שהוא מעל כולם וכולם משחקים בשביל המועדון".


צ'יבוטה. שבר בצורת עם צמד שהוביל למהפך יקר (אודי ציטיאט)

על הסיכוי הגדול להשתלב בפלייאוף העליון: "צריך לחשוב עכשיו רק על המשחק הבא, נגד הפועל רעננה וזה הכי חשוב".
הקשר אלמוג בוזגלו, שהוחלף אמש, בסביבות הדקה ה-70, סבל במהלך המחצית השנייה מהרבה כיווצים, בשריר הירך האחורי. בוזגלו צפוי להיבדק שוב במהלך השבוע ובקבוצה העריכו, שהוא יהיה כשיר למשחק הבא, נגד הפועל רעננה.

הקשר אלמוג בוזגלו, שהוחלף אמש בסביבות הדקה ה-70, סבל במהלך המחצית השנייה מהרבה כיווצים בשריר הירך האחורי. בוזגלו צפוי להיבדק שוב במהלך השבוע, אולם בקבוצה העריכו שהוא יהיה כשיר למשחק הבא נגד הפועל רעננה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי