מחפשת חיזוק: אשקלון רוצה לצרף חלוץ זר ושחקן הגנה

שחקני אשקלון מתווכחים
שחקני אשקלון מתווכחים | דני מרון

הדרומיים נחושים לשדרג את הסגל לקראת המשך הקרבות בתחתית, ובמועדון הסבירו: "אנחנו משחקים בליגה של ארבע קבוצות ומתוכן שתיים ירדו ללאומית". נעים: "הראש מרוכז במכבי תל אביב, אבל לאחריה מחכה לנו גמר"

(גודל טקסט)

ההפסד הביתי אמש (ראשון) 1:0 להפועל רעננה, גרם הבוקר לתחושות קשות בקרב אנשי הפועל אשקלון, שמבינים כעת שהקבוצה תילחם כנראה עד סוף העונה על חייה בליגת העל. אחרי הניצחון החשוב בשבוע שעבר נגד הפועל עכו, קיוו באשקלון לנצח גם את רעננה ולברוח כמעט לגמרי מהתחתית, אבל שער של עלי קמארה כבר בדקה הרביעית חרץ את גורל המפגש אתמול ושלח את אנשי אשקלון לחשוב לקראת ההמשך.

במועדון ינסו לנצל את השבועיים הקרובים כדי למצוא חיזוק נוסף לסגל, כאשר המטרה המרכזית, היא מציאת חלוץ זר, שיעיר באופן מיידי את ההתקפה המגמגמת. לאחר צירופם של דויד מנגה ודובב גבאי, מבינים באשקלון שהם זקוקים לחלוץ נוסף, בדרך לקרבות ההישרדות בתחתית. על הפרק נמצא גם צירוף שחקן הגנה ואולי עוד קשר נוסף כאשר באשקלון ממתינים לשחרורים מקבוצות כמו מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה בימים הקרובים.

במחזור הבא תתארח אשקלון אצל מכבי תל אביב ובקבוצה יודעים שגם נקודה נגד הצהובים, תהיה בגדר סנסציה. "אנחנו משחקים בליגה של ארבע קבוצות, עכו, אשדוד רעננה ואנחנו ומבינים שמתוך הארבע האלה, שתיים ירדו ללאומית", אמר יובל נעים לקראת ההמשך. גורם נוסף בקבוצה הוסיף: "כרגע הראש כולו מרוכז במשחק נגד מכבי, אבל בעוד שבועיים מצפה לנו גמר גביע אמיתי, מול אשדוד ואותו נהיה חייבים לנצח, כדי לא לשקוע עוד יותר בתחתית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי