מכת פציעות במכבי פ"ת: שישה שחקנים עלולים להיעדר נגד נתניה

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

מצב לא פשוט למלאבסים לפני הקרב החשוב על הפלייאוף העליון. סומא,, סיבוק, אדהנני ומרסיאל עשויים להצטרף אל נאור פסר ביציע. מנגד, לירוי צעירי ינסה לחזור לאימונים ודנינו ישוב לתחילת משחקי הפלייאוף

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון ביום שבת על בני סכנין, במכבי פ"ת ניצלו את הימים שלאחריו להתאוששות. ביום ראשון יצאו שחקני הקבוצה ליום כיף בחמי געש ואמש והיום זכו למנוחה, כשרק המחליפים ערכו אימונים קלים.

פ"ת ממוקמת כעת במקום השביעי בטבלה, מרחק שש נקודות מהשישית מכבי נתניה, כשביום ראשון הקרוב ייפגשו השתיים לקרב שישפיע רבות על המשך העונה: "מבחינתנו זה משחק העונה. עד לפני שבוע לא האמנו שפתאום נחזור לתמונה אבל ניצחון בראשון והסיכויים לפלייאוף העליון יגדלו. צריך לבוא מוכנים כי נתניה קבוצה קשה", אמרו במועדון.

אלא שמכת פציעות תקפה בימים האחרונים את שחקני הקבוצה – רישאר סומא סובב את הקרסול בשבת ויעבור צילום בימים הקרובים, כמובן שהוא בספק לראשון וגם תומאש סיבוק ששיחק עם כאבים בשבת ונפגע בצווארו במהלך המשחק סובל מכאבים. וזה לא נגמר: עידן אדהנני מושך כבר זמן מה מתיחה בשריר הירך האחורי ונמצא בספק, כשגם ז'והאן מרסיאל נחבל בכף הרגל. כל אלו מצטרפים לנאור פסר הקפטן שייעדר כחודשיים.

הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של הבלם עומר דנינו. הבלם שסובל מפריקה מלאה של עצם הבריח, תכנן בהתחלה לעבור ניתוח שבעקבותיו לא היה חוזר לשחק העונה (שיקום מניתוח אורך בין חודשיים לחודשיים וחצי), אך לאחר התייעצות עם מספר רופאים ועם חלוצה של הפועל באר שבע בן שהר (שעבר בעצמו פציעה מסוג זה), והצוות הרפואי של האלופה, הוחלט על הליך פיזיותרפי שזמן ההחלמה שלו קצר יותר ועשוי לאפשר לבלם לחזור למגרשים בתוך כחודשיים וחצי. כך למעשה, הוא עשוי לחזור למגרשים עם תחילת משחקי הפלייאוף.

קריאף
קריאף. העדיף את בית"ר (בית"ר ירושלים)

בשורה נוספת הגיעה גם מכיוונו של לירוי צעירי שינסה לחזור לאימונים עם הקבוצה במהלך השבוע ועשוי אף להיות בסגל בראשון. נכון לרגע זה ולאור התקופה הטובה שבה נמצאת הקבוצה, במועדון לא ממהרים לבחור שחקן זר ובקבוצה הבהירו שגם בגזרה הישראלית, ההתפתחויות צפויות בימים האחרונים של חלון ההעברות. בקבוצה סיפרו כי לאחר שחרורו של אופיר קריאף, נעשו מאמצים לצרפו, אך במהרה הבינו כי הקשר לא מוכן לשמוע הצעות אחרות ונחוש לחתום בבית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי