כץ: ממתין להחלטת ממן, הוא רוצה לשמוע מועדונים אחרים

חנן ממן
חנן ממן | ערן לוף

בעלי הפועל חיפה התייחס לעתידו של קפטן הקבוצה: "הצעתי לו הצעה מפתה, אלונה לא דיברה איתי". בקבוצה ממתינים להתפתחויות בגזרת ורמוט. קלינגר: "בואו נראה מה יהיה"

(גודל טקסט)
אכזבה קשה בהפועל חיפה לאחר ההפסד אמש (שבת) לעירוני קריית שמונה, שהיה ההפסד הביתי השני של הקבוצה ברציפות. במועדון בעיקר זועמים על היכולת של הקבוצה שהציגה את המשחק הכי חלש שלה העונה. ניר קלינגר הודה בסיום: "יש משחקים כאלה. אני אומר בצורה הכי גלויה שיש: משחק רע מאוד, הופעה לא טובה. זאת פעם ראשונה שאני יכול לומר שלא הופענו. תירוצים וסיבות הם ניתוחים של אחרי, כדי שזה לא יחזור. יכול להיות שהמאמץ בבאר שבע השפיע, אולי ההתאוששות לא הייתה מהירה".


במועדון הסבירו כי עיקר הביקורת הופנתה לחלק ההתקפי ובעיקר לחנן ממן, שהציג משחק חלש במיוחד, וזאת לאור חסרונו של עדן בן בסט הפצוע. הקפטן זכה לשריקות בוז כאשר הוחלף על ידי גל אראל. קלינגר התייחס לכך ואמר: "הקהל התאכזב, מכולם. החילוף של חנן הגיע בגלל פציעה בשריר ממנה הוא סובל בחודש האחרון. מנסים לאזן את הדקות. ידעתי לשלם מחיר של להוציא את השחקן היצירתי היחיד שהיה לי, כדי לא לסכן אותו. שריקות? כל שחקן צריך לדעת להתמודד. יש גם את הסיטואציות האלה. חנן יעשה קפיצת מדרגה. לא היה יום טוב של חנן, כמו של כל השחקנים".



גם הבעלים יואב כץ התייחס לשריקות ואמר: " חנן אכזב חלק מהאוהדים כמו שאחרים אכזבו אותם. הרמה של השחקנים היא מאוד גבוהה. אתם תראו שינוי". הבעלים התייחס למשחק עצמו: " זה היה משחק שהוא מוקש גדול. הקבוצה שלנו היא קבוצה עם הרבה כישרון ומוטיבציה. הייתה ירידת מתח לפחות בחלק האחרון. חששתי ממנה. צריכים לתקן את מה שקרה, בכדורגל יש את החלק האמוציונלי, הפועל חיפה היא קבוצה של שחקנים מצוינים, אבל הייתה חסרה מוטיבציה".



איך הוא יגיב לביקורת? ממן (דני מרון) 


בקבוצה ממתינים להחלטתו של ממן להצעה שקיבל מהבעלים יואב כץ שעומדת על כ-200 אלף דולר לעונה לחוזה של שלוש שנים. בסביבתו של השחקן סיפרו כי הוא צפוי לקבל את ההחלטה ביומיים הקרובים. כץ אמר בנושא: "הצעתי הצעה מאוד מפתה לממן וכעת אני ממתין להחלטה שלו. אלונה לא דיברה איתי אלא נציגיו של השחקן שהודיעו שהם רוצים לשמוע עם מועדונים אחרים". כפי שפורסם בספורט1, כבר במהלך חודש אוקטובר החלו גישושים מצד של האלופה כלפי ממן וכעת עשויה להיערך פגישה רשמית ראשונה בין הצדדים.


במועדון צירפו לאחרונה את הבלם ריקו מיטרבסקי והחלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' ולמרות שכץ הודיע כי אינו מתכוון לבצע עוד רכש אז ההפסד ובעיקר היכולת עלולה לשנות את ההחלטה. בקבוצה הסבירו כי הם ממתינים להתפתחויות במצבו של גילי ורמוט במכבי חיפה ששוב נותר מחוץ לסגל ואם השחקן ירצה לעזוב את מכבי וירצה לחצות את הכביש, אז במועדון ישקלו את האפשרות בחיוב.


קלינגר נשאל שוב על חיזוק אפשרי בינואר ואמר: "כרגע אנחנו נמצאים מיד אחרי המשחק. בואו נראה מה יקרה. ידעתי שיהיו לנו תקלות עם בלמים, עם קשרים אחוריים. לא חכמה לחשוב רק התקפה, ולכן החלטתי להביא שחקן הגנה. בחלק השני של העונה השחקנים מאחור מקבלים הכי הרבה צהובים ואדומים. ישראלים? נחכה ונראה. אלה שרצינו עד עכשיו לא היו פנויים. המחשבה הייתה לשמור על ההיררכיה, על המרקם. רצינו להביא כוח עזר, לתת לאנשים לנוח". הבלם גבריאל תמאש והקשר רסמוס סטוידטט ייעדרו ממשחק גביע המדינה מול הפועל עכו של הרחקה.



בצד השני של העיר מחכים לו. ורמוט (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי