הקלה בבית"ר ירושלים: הדיון בביה"ד המשמעתי נדחה בשבוע

השלט של אוהדי בית"ר ירושלים
השלט של אוהדי בית"ר ירושלים | ערן לוף

הדחייה תאפשר למועדון להתכונן טוב יותר להאשמות הכבדות (קריאות גזעניות כשעונש של הפתחת נקודות מרחף ברקע). סאבו כשיר לראשל"צ בגביע, ז'אורז'יניו לא יוכל לקחת חלק גם במשחק הליגה מול נתניה

(גודל טקסט)

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל נענה לבקשת בית"ר ירושלים לדחות בשבוע את הדיון המשמעתי הנוגע לקריאות גזעניות וזריקת חפצים מצד אוהדי קבוצת המנורה במשחק ביום שני מול בני סכנין (2:4). הדיון יתקיים ב-31 בינואר.

מדובר בדיון מאוד משמעותי היות ונגד הצהובים שחורים עומד עונש על תנאי של הפחתת שתי נקודות בשל קריאות גזעניות מהעונה שעברה. בית"ר הפעילה את נוהל שלושת השלבים והכרוז של הקבוצה ביקש מהקהל להפסיק. עם זאת לפי עדויות שונות הקריאות "מוחמד מת" ו"יישרף לכם הכפר" לא נפסקו, אבל שופט המשחק ארז פפיר לא הפעיל את הנוהל השני והוא הורדת הקבוצות מהדשא למספר דקות.

הדחייה תאפשר לבית"ר ירושלים להתכונן טוב יותר לקראת ההאשמות הכבדות נגדה וגם ללמד סנגוריה על מלחמתו הבלתי מתפשרת של המועדון באלימות ובגזענות מצד הקהל. כידוע, בינתיים הורתה הקבוצה מטעמה על סגירת היציע המזרחי עד הודעה חדשה. 


סאבו. חוזר לסגל (דני מרון)

ובעניין אחר. אריק סאבו צפוי לחזור לסגל של הקבוצה לקראת משחק הגביע מחר (20:50) בטדי מול הפועל מרמורק. הקשר הסלובקי הורחק במשחק הגביע הקודם לאחר שקילל את השופט "פאק יו" וקיבל עונש מוגדל של שלושה משחקים. מצד שני, הפציעה של ז'אורז'יניו בקרסול חמורה משחשבו הברזילאי ייעדר גם ממשחק הליגה ביום שני נגד מכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי