אשקלון מחכה לדבאלישווילי: "זה נראה כמו גניבה, הוא נראה צעיר יותר"

ולדימיר דבאלישווילי
ולדימיר דבאלישווילי | לירון מולדובן

אחרי ה-2:1 מול אשדוד, במועדון מצפים לתפוקה משחקני הרכש: "נס שהצלחנו לצרף 5 שחקנים כאלה, מתוך שוק שאין בו כמעט שום אפשרויות". כעס על איינוגבה ומלכה. ראש העירייה זימן את אנשי הקבוצה לשיחה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אנשי הפועל אשקלון התעוררו הבוקר (ראשון) עם תחושות קשות מאוד לאחר שהקבוצה ספגה אמש הפסד ביתי צורב, בקרב התחתית נגד מ.ס.אשדוד. בעקבות ההפסד השתוו כעת שתי הקבוצות עם מאזן זהה של 16 נקודות, כאשר רק יחס שערים עדיף, מותיר את אשקלון מעל הקו האדום ואת אשדוד מתחת. באשקלון היה כעס רב על מספר שחקנים, בראשם השוער דלה איינוגבה ששוב ספג שער, שנבע מיציאה פזיזה שלו. גם אבי מלכה שהורחק לקראת הסיום, ספג ביקורת על עבירה טיפשית שביצע בסמוך לקו מחצית המגרש, בעקבותיו ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

"אשדוד רק רצו לגמור את המשחק בתיקו וללכת הביתה, בסוף הם יצאו מכאן עם שלוש נקודות", אמר גורם במועדון. "אי אפשר להסביר את מה שקורה לנו השנה, כאילו שיש קללה על הקבוצה. חמישה משחקים קיבלנו גול בדקה ה-90, ובעוד חמישה משחקים הובלנו והפסדנו, הכל הולך השנה בצורה קשה. אנחנו מקבלים גולים משום מקום ומצד שני לא מצליחים להרוג משחקים ולכבוש עוד שערים. הבעיה שלנו היא, שגם במשחקים שאנחנו משחקים טוב אנחנו לא לוקחים נקודות. הזרים היו פעם חוד החנית של הקבוצה והרבה מהם ירדו בכושר. הרבה מאוד שחקנים נמצאים מתחת לרמה שלהם, אבל אנחנו מאמינים במי שנמצא כאן עכשיו ואיתם נלך עד הסוף".

באשקלון צירפו לאחרונה חמישה שחקני חיזוק חדשים וכעת ממתינים במועדון שהם גם יתנו תפוקה על המגרש: "גם השינויים שעשינו לא מתחברים בהוקוס פוקוס זה לוקח זמן. אבל מבחינתנו זה נס שהצלחנו לצרף חמישה שחקנים כאלה, מתוך שוק שאין בו כמעט שום אפשרויות בחלון הזה". באשקלון סופרים את הדקות לשילובו של ולדימיר דבאלישווילי, שלא נטל חלק אמש במשחק וצפוי לעמוד לרשות הצוות המקצועי במשחק החוץ הקרוב נגד מכבי פתח תקוה: "דבאלשווילי עשה שלושה אימונים, אבל הוא נראה טוב מאוד. הוא נראה יותר צעיר מהתקופה שלו בחיפה. ברגע שהוא יצטרף אלינו זאת תהיה תוספת כוח משמעותית, נכון לעכשיו זה נראה כמו גניבה", אמרו באשקלון.


החיזוק הכי מרשים של נעים? דבאלישווילי (אתר רשמי) 

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, זימן הבוקר את הצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה ושוחח עמם על המצב המקצועי. במהלך השיחה, הביע ראש העיר דאגה נוכח המצב אליו נקלעה הקבוצה וביקש לבחון דרכים כדי לחולל שינוי לקראת מאבקי התחתית הצפויים בפלייאוף התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי