שמעון אבוחצירה נפצע, ייעדר שלושה שבועות

שמעון אבוחצירה
שמעון אבוחצירה | יוני אריאלי

החלוץ נפצע במיניסקוס. בהפועל רעננה מודעים לחשיבות המשחק מול הפועל עכו כשניצחון ירחיק אותם מעט מהאיזור המסוכן (שבת, 18:00, פריצות בספורט4). רייכרט עשוי לפתוח ב-11 של האורחת

(גודל טקסט)
הפועל רעננה תארח מחר (שבת, 18:00, פריצות בספורט4) באצטדיון בנתניה את האחרונה בטבלה, הפועל עכו, ותנסה להשיג ניצחון בית ראשון אחרי כמעט שנה, לאחר שבפעם האחרונה הם עשו זאת מול הפועל כפר סבא ב-28 בינואר 2017.




בשורות רעות קיבל המאמן מנחם קורצקי כשהחלוץ שמעון אבוחצירה נפגע במיניסקוס וייעדר בשלושת השבועות הקרובים.



ברעננה ביצעו שינוי עמוק בסגל השחקנים בחלון העברות הנוכחי, במטרה לשרוד בליגת העל, מאבר הכולל כעת שלוש קבוצות – מ.ס. אשדוד הפועל אשקלון והפועל רעננה, כשניצחון עכואי מול הקבוצה של קורצקי, יכניס גם אותה לרשימת הקבוצות שעשויות להישאר בסופו של דבר בליגה. 


לקבוצה הגיעו בחלון ההעברות שלומי ארבייטמן, אור דסה, רועי זיקרי, ומוחמד כליבאת, במקומם של ג'ורדן פושה מוחמד שאכר ויובל טיטלמן.


קורצקי הוא שלחץ אישית להביא ממכבי תל אביב את אור דסה. מסתמן שכל שחקני הרכש החדשים, אולי למעט מוחמד כליבאת, יהיו בסגל, כששלומי ארבייטמן או רועי זיקרי צפויים לעלות בהרכב הפותח.



שלומי ארבייטמן. עשוי לפתוח בהרכב מול הפועל עכו (האתר הרשמי של הפועל רעננה)


הבלם בן והבה: "יש כמובן חשיבות קצת יותר גדולה למשחק הזה שהוא על 6 נקודות. התמודדות מאוד חשובה לנו כי אנחנו חייבים לנצח, אבל לא נהמר מהדקה הראשונה. השחקנים החדשים שהגיעו יעזרו לנו במטרות שלנו העונה".


בעכו בטוחים: "זה משחק העונה שלנו"

שינויים רבים עברה הפועל עכו במועד ההעברות של חודש ינואר כאשר הקבוצה צירפה לשורותיה את הקשרים אוהד רבינוביץ ובן רייכרט ואת החלוצים ליאל ספורטס ועליקו באלה. עוד קודם לכן צורף החלוץ דודו ביטון שכבר הספיק להיפצע ויחזור בעוד כחודש ימים. בעכו מאמינים כי הצטרפותו של רייכרט תביא עוצמה במרכז השדה של הקבוצה והניסיון שלו במאבקי התחתית יוסיפו להם את הערך המוסף.

גם באלה נחשב לכישרון גדול שטרם הוכיח את עצמו ובעכו מקווים כי הפריצה תתחיל כבר במשחק בשבת. "עשינו את המיטב בתקציב שעמד לרשותינו. היינו רוצים לצרף עוד שחקנים אבל זה לא קרה והסגל הקיים יצטרך לעשות את העבודה" אמרו במועדון. 


רייכרט וטוויזר. עשוי לפתוח בהרכב ולרשום הופעת בכורה מחודשת בליגה (דוברות הפועל עכו)
 

בנוסף בעכו מבינים כי מדובר בקרב תחתית מאוד משמעותי גם בשל המרחק בין הקבוצות בטבלה ובעיקר מנטאלית ואם הקבוצה תחזור עם ניצחון, זה ייתן לשחקניה ביטחון לקראת החלק האחרון שלה עונה. "זה משחק העונה שלנו" אמר אחד השחקנים והוסיף: "ניתן את הכל ונקווה שזה יספיק הפעם. יצאנו לאחרונה עם מחמאות, אבל בלי נקודות וכעת אנחנו רוצים נקודות בכל מחיר". 

המגן עבדי פרחאת ייעדר בגלל צהובים ואילו הבלם ינון אליהו בספק אבל נראה כי יהיה כשיר לקראת המשחק. הצוות המקצועי בראשותו של איציק טוויזר ימשיך בשיטת שלושת הבלמים וזה אומר כי לוטם זינו ימשיך במרכז השדה.

ההרכב המשוער הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קמארה, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב (אור דסה), נימניה ניקוליץ', כארם ארשיד, רועי זיקרי (תומר סוויסה), שלומי ארבייטמן.

הרכב משוער הפועל עכו:  רם שטראוס, מתן בלטקסה, מחמדו סיסוקו, ינון אליהו, לוטם זינו, גל שיש, ברונו איבה, גבי קניקובסקי, סיראז נסאר, פיטר אוניקאצי (בן רייכרט) ובן אז'ובל.


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי