מימר: בטבלה אנחנו מעל אשקלון, אבל אנו לא פייבוריטים

שרון מימר עם לידור כהן במסיבת העיתונאים
שרון מימר עם לידור כהן במסיבת העיתונאים | ספורט1

מאמן מכבי פתח תקווה ערך את מסיבת העיתונאים לקראת יום שני: "בניון התאקלם טוב, ראיתי את החיבור שלו עם שאר השחקנים". חשש שטבע בארט פרק את הכתף

(גודל טקסט)

לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות מול מכבי נתניה ומכבי חיפה, מכבי פתח תקווה ערכה היום (שבת) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק ביום שני מול הפועל אשקלון, שיהיה גם משחקו הראשון של יוסי בניון בקבוצה.

"אני חושב שברגע שנגמרה מסיבת העיתונאים עם יוסי, ראו שאנחנו מתרכזים בכדורגל ואנחנו מתכוננים בשיא המוכנות לאשקלון"' התייחס המאמן שרון מימר לשבוע שקדם למשחק. "אנחנו יודעים שנצטרך לבוא ב-100% כדי להוציא תוצאה טובה. אני לא חושב שאנחנו פייבוריטים. אולי בטבלה אנחנו מעליהם, אבל אשקלון למרות התקופה הפחות טובה, משחקים טוב והם עשו רכש טוב והם יבואו בכל הכוח לנצח. יהיה קרב שקול".

ההתאקלמות של בניון: "אני מכיר את יוסי ובכל מקום שהוא הגיע אליו הוא מביא אישיות טובה. ראיתי את החיבור שלו עם שאר השחקנים וידעתי שהוא יוכל להוסיף לקבוצה. הוא התאקלם טוב".

ההיעדרויות של סיבוק ואלקיים המוצהבים: "זה חלק מהמשחק. אין ספק ששניהם בכושר טוב, אבל יש לנו מחליפים ואף אחד פה לא ליופי. מי שיהיה שם ימלא את התפקיד בצורה טובה".


מימר וכהן במסיבת העיתונאים לקראת אשקלון


החיזוק בחלון ההעברות
: "לא ציפינו לעשות מהפכות כי מהיום הראשון אמרתי שהסגל פה הוא טוב ואני שמח שהסגל הוכיח את זה על המגרש. היינו צריכים לעשות שינויים קטנים ורצינו להביא עוד שחקן הגנה רק בגלל פציעות. אנחנו יציבים, אבל אני מאמין שהחיזוק יתרום לנו עוד אופציות התקפיות וסגנונות משחק שונים".

לצדו של מימר ישב לידור כהן שסיפר על ההתאקלמות של יוסי בניון: "זה כיף גדול שיוסי משחק אצלנו בקבוצה ויש לנו רק מה ללמוד ממנו על המגרש ומחוצה לו".

על מצב הקבוצה: "גם כשהיו תקופות פחות טובות הצוות וההנהלה נתנו לנו שקט, וזה מה שהצליח לייצב את הקבוצה. במשחקים האחרונים גם התוצאות יותר טובות ואנחנו שואפים ליותר. פלייאוף עליון? אם לא היינו מאמינים לא היינו פה".


בניון. מושך עניין רב עוד לפני ששיחק לראשונה במדי מכבי פ"ת (עדי אבישי)

במהלך האימון, ממש בשלב החימום בתחילתו, הקשר טבע בארט נפגע ונראה שפרק את הכתף. החשש במלאבס הוא מפציעה דומה לזו של הבלם עומר דנינו, שפרק את עצם הבריח.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי