מכבי חיפה והפועל ב"ש עוקבות אחרי בלסינג אלקה

בלסינג אלקה
בלסינג אלקה | לירון מולדובן

החלוץ זוכה להתעניינות ובאשדוד סיפרו: "לא נופתע אם הוא יחליף את וואקמה". תורג'מן החמיא לשחקנים אחרי ה-1:1 מול בני יהודה: "השחקנים מבינים מה רוצים מהם". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מגמת ההשתפרות של מ.ס. אשדוד נעצרה אמש (ראשון) אחרי 1:1 מול בני יהודה. הקבוצה מעיר הנמל עדיין ללא ניצחון ביתי באצטדיון הי"א, אך היא לפחות רחוקה מהקו האדום. וובה בראון, שהגיע מהפועל באר שבע, הוסיף בצורה משמעותית לקישור כאשר גם הבכורה המחודשת של אור אינברום, שקיבל דקות אחרי תקופה ארוכה. דין דוד ודן ביטון, שלא קיבלו דקות, צפויים לקבל דקות בגביע המדינה. בסיום המשחק אחד משחקני אשדוד היה מופתע: "אנחנו רחוקים רק ארבע נקודות ממכבי חיפה?".

בסיום המפגש, סיפר עמיר תורג'מן: "מתחילת העונה לא היינו מעל הקו האדום, ויש התקדמות. השחקנים מבינים מה רוצים מהם, ואנחנו צריכים להתקדם כדי לנצח בבית. ניצחנו את מכבי נתניה בגביע המדינה, אבל עוד לא ניצחנו בליגת העל".

על גדי קינדה: "אין ספק שהוא התבגר. גדי יודע לצאת ממקומות לא טובים ומשפר את הגישה שלו. אני מרגיש את השיפור בנחישות אצלו ואצל השחקנים". קרלו ברוצ'יץ' הוסיף: "סבלתי מפציעה ארוכה ונכנסתי לקצב שלי. הנקודה הזו היא כמו אוויר לנשימה. משמח שעלינו מעל הקו האדום. נתרכז במשחק הבא. אין לי מושג איפה אהיה בעונה הבאה".

מי ששוב זכה למחמאות הוא בלסינג אלקה, שזוכה למעקב ולהתעניינות מצד הפועל באר שבע ומכבי חיפה. באשדוד סיפרו: "לא נופתע אם אלקה יחליף את טוני וואקמה בעונה הבאה".

במעקב. אלקה (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי