סילבס: הראש בגביע, בליגה נצטרך להחזיר את הגאווה

חיים סילבס
חיים סילבס | דני מרון

בקריית שמונה השלימו עם הפלייאוף התחתון אחרי ה-4:0 למכבי חיפה אבל המאמן הזהיר: "אסור להתדרדר למאבקי הישרדות". לאור ההסלמה בצפון התקיימו שיחות הרגעה עם הזרים, איש לא ביקש לעזוב

(גודל טקסט)

אחרי שפסגו תבוסה של 4:0 ממכבי חיפה בקריית שמונה התעוררו למציאות לפיה הקבוצה תהיה העונה בפלייאוף התחתון ולכן המאמצים יתרכזו במשחק הגומלין ברבע גמר הגביע מול הפועל באר שבע (המשחק הראשון בטרנר הסתיים ב-1:1). "הראש שלנו בגביע אבל גם בליגה נצטרך להחזיר את הגאווה למועדון ובעיקר לא להתדרדר למאבקי הישרדות", אמר המאמן חיים סילבס, "הלוואי והמשחק הבא היה כבר מחר".

במועדון הביעו כעס רב על כך שלא היה מנהיג אמיתי על המגרש בדקות האחרונות שיעצור את המפולת, לאחר הקבוצה ספגה שלושה מארבעת השערים בעשר הדקות האחרונות. "יש לנו שחקנים מספיק מנוסים שהיו צריכים לכוון את החברים שלהם ולא לספוג שערים מביכים בדקות האחרונות" אמר גורם במועדון.

"קשה לי להסביר מה קרה לנו בדקות האחרונות", הוסיף סילבס, "ישב לנו בראש המרדף אחרי הפלייאוף העליון וזה היה טיפשי, בעיקר מצידי. עד הגול ועד ההרחקה המשחק היה היה שקול והתוצאה משקרת, אבל זה הסיפור שלנו העונה לצערי".


ברוסו."האדומים הם חוסר בבגרות שלנו אישית וקבוצתית" (ערן לוף) 


על הרחקת ברוסו:
"אני מכיר את השחקנים שלי טוב ואנחנו לא אובר אגרסיביים. האדומים הם חוסר בבגרות שלנו מבחינה אישית וקבוצתית".

לאור ההסלמה בצפון שוחחו ראשי קריית שמונה עם הזרים וניסו להרגיע אותם. אף שחקן עדיין לא ביקש לעזוב את הקבוצה וראשי קריית שמונה מקווים כי המצב יירגע במהרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי