אבוקסיס: טדי בלי קהל יהיה מאוד מוזר, צריך למחוק את העונש הזה

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

מאמן בני יהודה לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים שייערך ללא אוהדים: "אני נגד עונשים כאלה. זה מסוג השחקנים שאני לא צריך 'להדליק' את השחקנים שלי". וגם: מי בועט חופשיות טוב יותר, אבוקסיס או קלאודמיר?

(גודל טקסט)

בני יהודה שהבטיחה באופן כמעט סופי, את המקום בפלייאוף העליון, תצא ביום שני למשחק חוץ בטדי, נגד בית"ר ירושלים שבמקום השלישי. לשמחתם של הזהובים, ייערך המשחק ללא קהל, בשל העונש שספגה בית"ר בבית הדין המשמעתי.

"האמת היא שטדי בלי קהל יהיה מאוד מאוד מוזר", אמר יוסי אבוקסיס, מאמן הזהובים לקראת המשחק. "זה אחד המגרשים הכי כיפים לשחק בו. גם כשחקן וגם כמאמן, זה אחד המגרשים הכי כיפים שיש ויהיה מאוד מוזר, בלי קהל ועדיין נצטרך לשחק ולהיות טובים במשחק הזה".

"זה נכון שהקהל של בית"ר דוחף, אבל זה קורה כשהולך. כי כשפחות הולך אז זה לשני הכיוונים. אני נגד עונשים כאלה, לשחק ללא קהל, זה משהו שצריך למחוק מהכדורגל, כי המשחק נועד לקהל וזה יהיה מאוד מאוד מוזר. אי אפשר לדעת בסופו של דבר אם זה יהיה לטובה או לרעה. בית"ר בכושר מצוין, גם בליגה וגם בגביע ונצטרך להיות טובים, זה אתגר גדול מאוד בשבילנו. יש להם הרבה שחקנים מסוכנים שצריך להתכונן אליהם. מצד שני אנחנו מאוד מאמינים בעצמנו ובאים לכל משחק בהרגשה טובה ואמונה גדולה. יהיה משחק מאוד מעניין".


רמת המוכנות של השחקנים, אחרי שהפלייאוף כמעט הובטח בוודאות
: "קודם כל מדובר בבית"ר ירושלים, ומולם מן הסתם אתה תמיד מגיע בהתלהבות. זה מסוג המשחקים שאני לא צריך להדליק את השחקנים שלי, מה גם שעוד לא הבטחנו את הפלייאוף העליון. עשינו צעד משמעותי ועכשיו צריך להגיע אל היעד. לשחק מול בית"ר ירושלים בחוץ זה אחד המשחקים הקשים שיש בעונה. נבוא מוכנים, נתכונן טוב, אנחנו משתפרים כל הזמן והשחקנים רוצים ללמוד ולהשתפר. יש ימים טובים יותר או טובים פחות, אבל השחקנים תמיד רוצים וזה מה שמייחד אותנו".

יוסי אבוקסיס. היה מעדיף שיהיו אוהדים בטדי (עדי אבישי)
יוסי אבוקסיס. היה מעדיף שיהיו אוהדים בטדי (עדי אבישי)

המאצ' אפ בין ההגנה הטובה של בני יהודה להתקפה המצוינת של בית"ר: "כשאמרתי שלבית"ר יש שחקנים מסוכנים, זה באמת בעיקר בחלק ההתקפי. כל החלק הקדמי מאוד מסוכן ואי אפשר לדעת מאיפה תגיע הצרה. גם הבועטים הנייחים שלהם, מהטובים בארץ, אז זה יהיה אתגר מאוד גדול. כדי לעצור את בית"ר כולנו נצטרך להיות טובים מבחינה הגנתית. מצד שני, אנחנו באים לא רק להתגונן, אלא גם לשחק. אנחנו יודעים לשחק וכבר הראנו את זה".

לסיום נשאל המאמן אבוקסיס, ששיחק שנים רבות בבת"ר, מי יותר טוב בבעיטות נייחות, הוא או קלאודמיר מבית"ר וענה בחיוך: "ברור שקלאודמיר, הוא טוב בהרבה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי