הפועל באר שבע קנסה את ג'ון אוגו בעקבות ההרחקה

ג'ון אוגו
ג'ון אוגו | מאיר אבן חיים

האלופה תפגוש את מכבי פ"ת (שבת, 20:30 בספורט4) ללא מליקסון, שהר וקורהוט הפצועים. הניגרי הועמד לדין פנימי וטרם עודכן על עונשו, בן אז'ובל מעכו תחת מעקב. וגם: השחקנים יעלו לדשא מלווים בבני משפחותיהם

(גודל טקסט)
אחרי שסימנה וי על מ.ס אשדוד במחזור הקודם, תסתער מחר (שבת, שידור חי בספורט4, 20:30) הפועל באר שבע על מכבי פתח תקווה במטרה להשאיר שוב את כל הנקודות בטרנר. החישוב פשוט: מעידה של מכבי תל אביב שתשחק מוקדם יותר מול רעננה וניצחון באר שבעי יחזירו את האדומים לפסגה.


מהסגל של ברק בכר ייעדרו מאור מליקסון, בן שהר ומיחאי קורהוט (שניים פצועים, השלישי מתאושש מניתוח), וג'ון אוגו המורחק. בעקבות הסיכום שהושג עם מגן הפועל חיפה, שמואל שיימן, צפוי קורהוט לעזוב בקיץ. שיימן סיכם לשנתיים וצפוי להשתכר כ-200 אלף דולר לעונה.



הקשר הניגרי הועמד בתחילת השבוע בפני ועדת משמעת פנימית בעקבות הרחקתו במשחק מול מכבי תל אביב, וספג קנס כספי. הפרטים המדויקים ימסרו לאוגו רק לאחר המשחק. 


באימון המסכם שהתקיים הבוקר (יום שישי) שותפו כל השחקנים הכשירים, כולל מיכאל אוחנה שיידע רק בסמוך לשריקה אם יהיה בסגל או יישב ביציע משחק רביעי ברציפות.



בן אז'ובל. בהפועל באר שבע שמו עליו עין (דני מרון)


איסאק קואנקה, שהציג יכולת טובה נגד אשדוד, נמצא בתמונת ההרכב, וההערכה היא שגם תומאש פקהארט ימשיך לקבל קרדיט ב-11. לצד שחקני ההרכב יעלו לכר הדשא גם בני משפחותיהם, לרגל יום המשפחה שחל אתמול.


יכולתו הגבוהה של בן אז'ובל, חלוצה של הפועל עכו, לא נעלמת מעיניהם של אנשי באר שבע, והוא עשוי להילקח בחשבון לקראת העונה הבאה. מצבה הרגיש של עכו ונטייתה להאריך את חוזהו של כוכבה מקשים בשלב הנוכחי על קידום המהלך מולו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי