"שיר עדיין טעון, הוא רוצה שקט ומתרחק מהכל. תעזבו אותו לנפשו"

שיר צדק
שיר צדק | מאיר אבן חיים

בב"ש רוצים לראות את השחקן המושעה ביציעי טרנר במשחק העונה מול בית"ר, אבל הוא התרחק וניתק מגע. שהר התאושש מהפציעה ואמור לשחק, מליקסון ככל הנראה ייעדר. אוחנה יקבל דקות במשחק ראווה ביבנה

(גודל טקסט)

שיר צדק יוכל להשתתף בקיץ הקרוב במשחקי הפועל באר שבע במסגרת האירופית ויעמוד לרשותה כבר במשחק הראשון. הבלם יסיים בחודש יוני עונש הרחקה של שמונה חודשים בגין שימוש בתוסף מזון שהכיל חומר אסור מסוג אוקטפמין. חודשיים לפני תום ההשעיה יורשה הבלם לחדש את אימוניו במסגרת הקבוצה, וקבוצתו תוכל להסדיר את רישומו כשבוע לפני כניסתה למעגל המשחקים ביבשת.

בינתיים צדק ממשיך להתאמן לבדו, ולדברי מקורביו מעדיף לשמור על ריחוק ממקום עבודתו. גורמים שהקפידו לתמוך בו בשעותיו הקשות, בעיקר באמצעות העברת מסרונים ושיחות טלפון, סיפרו כי ניתק איתם מגע. ערב משחק הליגה האחרון מול מכבי פתח תקווה קיוו במועדון לראות אותו בטרנר, ועתה מצפים שיגיע למשחק העונה האמיתי, ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים. "שיר עדיין טעון, הוא רוצה שקט ומתרחק מהכל", אומרים בטרנר. "הרושם שקיבלנו ממנו – כמה שפחות דיבורים ותעזבו אותו לנפשו".

האוהדים וחבריו לקבוצה היו שמחים לראות אותו לצדם לפחות במשחקי הבית. "נאמר לנו ששיר יגיע למשחק האחרון מול מכבי פ"ת וזה לא קרה. אנחנו לא לוחצים עליו להגיע, כשירגיש מוכן נקדם אותו בשמחה, הלוואי שזה יקרה כבר ביום ראשון הקרוב. הנוכחות שלו במשחק עם בית"ר יכולה לעזור מבחינה מוראלית".

באר שבע תיאלץ להסתדר בלי ג'ון אוגו (מורחק) וכנראה גם בלי מאור מליקסון (מתיחה). בן שהר שנעדר משני המשחקים האחרונים בגלל רגישות בשריר התאושש ויעמוד לרשות הצוות המקצועי. מחר תקיים באר שבע משחק ראווה ביבנה שבו צפוי להשתתף מיכאל אוחנה. כדי לחזור לסגל ממנו הודח בארבעת המשחקים האחרונים נדרש הקשר בן ה-22 להתנער מדברי הביקורת שמתחו בני משפחתו על בעלי תפקידים במועדון, או לכל הפחות להבהיר את עמדתו בפגישה עם מעסיקיו. "אנחנו מודעים לכישרון של אוחנה ואין כל החלטה לקרקע אותו, הדברים נבחנים דרך משקפיים מקצועיים בלבד", אומרים בבירת הנגב.

שיר צדק. ניתק מגע (מאיר אבן חיים)
שיר צדק. ניתק מגע (מאיר אבן חיים) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי