ייטב לוזון עשוי להצטרף לצוות המקצועי של הפועל אשקלון

ייטב לוזון
ייטב לוזון | צילום: ערן לוף

בעקבות סיומו של פרק הזמן שאושר לדגו לאמן למרות שאינו מחזיק בתעודת פרו, אקס מכבי פ"ת הוא המועמד הבולט להצטרף לקבוצה. המאמן יקבל את ההחלטה

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון המידרדרת ממשיכה לצנוח לכיוון הליגה השנייה, לאחר שנוצחה אמש (שבת) על ידי מכבי נתניה 2:0 ורשמה הפסד שמיני ברציפות. בעקבות התיקו המפתיע של אשדוד נגד מכבי תל אביב, גדל הפער בין הקבוצות לחמש נקודות וכעת נראה שמשימת ההישארות תהיה כמעט בלתי אפשרית. "כל עוד יש סיכוי, לא נרים ידיים ונילחם. משבוע לשבוע זה נראה קשה יותר, אבל יש עוד פלייאוף ומפגשים ישירים מול כל קבוצות התחתית, אז הכל אפשרי", אמרו בקבוצה.

זה היה הפסד שלישי ברציפות שרשם המאמן מסאי דגו, שעד כה לא מצליח לייצב את הספינה הטובעת. השבוע יסתיים פרק הזמן שאושר לדגו לאמן ולהיות על הספסל ללא תעודת פרו, והוא יצטרך לצרף מאמן שמחזיק תעודה כזו, לצוות המקצועי. לספורט1 נודע שאחד המועמדים המובילים לתפקיד הוא ייטב לוזון, שאימן בעבר את מכבי פתח תקווה. דגו יצטרך להחליט השבוע מבין מספר מועמדים ברשימתו, אך מסתמן שלוזון יהיה זה שימונה.


 


להגנתו של דגו יש לציין את מכת הפציעות הגדולה שנחתה על אשקלון, כאשר אמש נעדרו מלבד הבלם ברניסלב יובאנוביץ', גם אייל משומר, דובב גבאי ודויד מנגה. בקבוצה מקווים מאוד שלפחות מנגה יהיה כשיר לקראת משחק הבית הקרוב נגד מכבי חיפה.



דגו. יבחר מי יצטרף לצוות המקצועי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי