ביקורת בסכנין על טל בנין: "שגה עם החילופים"

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

במועדון יצאו עם רגשות מעורבים מהתיקו מול בני יהודה. גם החלק האחורי זוכה לביקורת. בקבוצה ינסו לשכנע את מוגרבי, המבוקש בבאר שבע, להישאר, אך הוא מכוון לחו"ל. דוחא יאושר לפלייאוף התחתון?

(גודל טקסט)

אכזבה בבני סכנין לאחר התיקו 2:2 מול בני יהודה וזאת לאחר ששער השוויון של בני יהודה נכבש בתוך תוספת הזמן. בסכנין רצו לרשום ניצחון שלישי ברציפות, אבל הסתפקו במשחק רביעי ללא הפסד שהרחיק עוד קצת את הקבוצה מהתחתית. במועדון הביעו מעט ביקורת על המאמן טל בנין ובעיקר על החילופים שלו.

"בנין שגה עם החילופים. כולם ראו שעוביידה חטאב התעייף רבע שעה לסיום ובמקום להחליף אותו, בנין הכניס את וונדרסון לקישור. היה נכון גם להשאיר שחקנים בחלק ההתקפי וכאשר כולם יצאו, הזמנו את בני יהודה לחצי שלנו וספגנו את שער השיוויון". במועדון גם באו בטענות בעיקר לשחקני ההגנה שנראו מותשים בדקות האחרות בהן בני יהודה החמיצה מספר מצבים קורצים. "לא יקרה כלום אם בנין יעשה שם שינויים במשחק הבא", אמרו במועדון.

מאידך, מי ששוב זכה לשבחים היה פיראס מוגרבי שסיים את המשחק עם בישול ושער ענק. החלוץ אמנם חתום על חוזה לעונה הבאה, אבל בסכנין יודעים כי יתקשו לשמור על היהלום בקיץ הקרוב. הפועל באר שבע כבר הביעה עניין בעבר בשחקן, אבל בסביבתו של השחקן סיפרו כי מספר קבוצות בחו"ל עוקבות אחריו ולא מן הנמנע שמוגרבי ימצא את עצמו באירופה. מוגרבי עצמו התייחס לכך ואמר: "יש לי חוזה בסכנין ואני רוצה לסיים את העונה בצורה טובה. בקיץ נראה מה יהיה".


מוגרבי. לסכנין לא יהיה קל לשמור על היהלום (דני מרון)

המשחק מול בני יהודה היה המשחק האחרון של בני סכנין באטדיון בעכו ובפלייאוף התחתון תשחק הקבוצה חזרה בדוחא. ראש עיריית סכנין, מאזן גנאיים, התייחס לאצטדיון: "השקענו כ-20 מיליון שקלים על טיפוח האצטדיון והמגרשים וכל זאת בכדי לעזור לקבוצה. מבחינתנו עשינו את המקסימום ואנחנו מחכים לאישור של המנהלת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי