בנין ביטל במפתיע את האימון, השחקנים טענו: נוצר עלבון

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

המאמן אסף את שחקני בני סכנין ושמע את טענותיהם על ההידרדרות במעמד של חלק מהם. "יש לנו סגל רחב ואני בוחר בצורה מקצועית את המתאימים ביותר", סיפר. אחד השחקנים אמר: "מקווים שייקח את הדברים לתשומת לבו"

(גודל טקסט)

טל בנין ביטל היום (רביעי) את אימון בני סכנין ובמקום זאת הפתיע את השחקנים כשזימן אותם לשיחה קבוצתית. המאמן אפשר לכל השחקנים לדבר ולהשמיע את טענותיהם על התקופה האחרונה בה חלק גדול מהשחקנים מתוסכל ממעמדם בקבוצה.

"הגעתי לכאן והבאנו מספר שחקנים בחודש ינואר ולמזלי אין פצועים ולכן יש לנו סגל רחב ואני בוחר בצורה המקצועית את השחקנים המתאימים ביותר", הסביר בנין לשחקנים. חלק גדול מהשחקנים הביעו את דעתם וטענו כי העובדה שחלק מהשחקנים מתאמנים בצד יוצרת כעס ועלבון אצלם, ולמעשה לא מאפשרת להם להוכיח את עצמם לצוות המקצועי.

במועדון סיפרו כי הייתה שיחה טובה והם מקווים שמפה כולם יצאו לדרך חדשה. "זה היה ברוח טובה ואנחנו מקווים שבנין ייקח את הדברים לתשומת לבו וישנה את הגישה", אמר אחד השחקנים.

הקבוצה תמשיך מחר באימונים לקראת המשחק מול הפועל באר שבע (שבת, 20:30, ספורט4). המאמן יקבל החלטה מי יחליף את עלי עותמאן ופיראס מוגרבי המוצהבים. ישנה אפשרות שמרון גנטוס יפתח כמגן, סארי פלאח יחזור להרכב ועידן שמש יעלה בחלק הקדמי.

טל בנין. אסיפה מפתיעה (ערן לוף)
טל בנין. אסיפה מפתיעה (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי