סילבסטר עשוי לפתוח מול רעננה, כ-4,000 אוהדים יגיעו לנתניה

יקוב סילבסטר
יקוב סילבסטר | דני מרון

החלוץ הצ'כי ימשיך בהרכב במקום וארן, לא ברור מתי הייסטר יחזור. האוהדים ידחפו לקראת הפלייאוף העליון (ראשון, 20:15, ספורט1). ארבייטמן החלים מפציעה ארוכה ואמור לחזור אצל קורצקי

(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (ראשון 20:15, שידור ישיר בספורט1) באצטדיון בנתניה את בית"ר ירושלים וכבר הערב תדע את רוב תוצאות המחזור הקשורות לגבי מיקומה בטבלה לקראת תחילת משחקי הפליאוף התחתון. הקבוצה נמצאת ערב פתיחת המחזור ה-26 במקום ה-11 עם הפרש של 8 נקודות מעל הקו האדום, וייתכן שלשלוש נקודות נוספות יהיה תפקיד מכריע באיך יראה הפלייאוף.

אימוני השבוע התנהלו תחת האכזבה מההפסד 3:2 במחזור האחרון למכבי פתח תקווה במושבה, משחק שעצר את תנופת ההתקדמות והיכולת הטובה של הקבוצה. שחקנים בקבוצה מבקשים להוכיח כי הם נמצאים ביכולת טובה ושומרים על דריכות מקצועית בליגה לקראת ההופעה בשלב חצי גמר גביע המדינה בעוד שלושה שבועות נגד הפועל חיפה.

מסתמן כי המאמן מנחם קורצקי מתכוון לשחק במערך של שלושה בלמים בשל ההרכב ההתקפי של בית"ר ירושלים. החלוץ שלומי ארבייטמן, שהחלים מהפציעה ברגלו, עשוי לחזור לסגל הרחב. במועדון מצפים כי מעל 4000 אוהדי בית"ר ירושלים יגיעו למשחק.

קורצקי אמר לקראת המשחק: "מתקנים את מה שנפלנו בו נגד פתח תקווה ומתכוננים למשחק מול בית"ר ירושלים שהוכיחה שהיא לא במקרה מועמדת לתואר האליפות. ברור לנו שמחכה אולי המשחק הכי קשה העונה, אבל כולנו מצפים מעצמנו להמשיך את היכולת הטובה של השבועות האחרונים".

קורצקי.
קורצקי. "מצפים להמשיך ביכולת הטובה" (דני מרון)

סילבסטר צפוי לפתוח במקום וארן
בית"ר ירושלים סיימה היום (שבת) את הכנותיה לקראת משחק החוץ שלה נגד הפועל רעננה. הבית"רים שנמצאים חזק בתמונת האליפות, רוצים לחזור מנתניה עם שלוש נקודות ולשפר עוד יותר מצבם לקראת הפלייאוף העליון שיתחיל בשבוע הבא.

בצוות המקצועי יש רק התלבטות אחת לגבי ההרכב הפותח, כאשר הסלובקי יאקוב סילבסטר, עשוי לקבל את חולצת ההרכב, על חשבון אנתוני וארן, שקצת נעצר במשחקים האחרונים. אנטואן קונטה ימשיך לשחק בעמדת המגן הימני ושון גולדברג יפתח בצד שמאל, במקומו של מרסל הייסטר הפצוע, שעדין לא ברור מתי יחזור לשחק. קלאודמיר פריירה ואופיר קריאף יפתחו בקישור האחורי, יחד עם אריק סאבו שנמצא לאחרונה בכושר טוב מאוד.

יאקוב סילבסטר. ימשיך בהרכב (דני מרון)
יאקוב סילבסטר. ימשיך בהרכב (דני מרון)

מי שימשיך להיעדר הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שעדיין לא החלים מדלקת באיזור הברך ונמצא בספק גדול גם למחזור הבא. כ-4,000 אוהדים לפחות צפויים להגיע ולתמוך בקבוצה.

הרכבים משוערים
הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה, מוחמד עלי קאמרה, בן בנימין, עמנואל אמבולה, נימניה ניקוליץ',מוחמד כליבאת, אור דסה, רועי זיקרי, שמעון אבוחצירה.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, מיקי סירושטיין, טל כחילה, שון גולדברג, קלאודמיר פריירה, אופיר קריאף, אריק סאבו, חן עזרא, איתי שכטר, יאקוב סילבסטר (אנתוני וארן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי