אצטדיון סמי עופר מועמד לארח את הסופר-קאפ האירופי ב-2020

אצטדיון סמי עופר
אצטדיון סמי עופר | ערן לוף

אחרי הכישלון ב-2019, עיריית חיפה תגיש תוכנית נוספת לאירוח המשחק היוקרתי. בוזגלו נותח בהצלחה: "מוכן לאתגר הבא". וגם: רוטן טרם שוחח עם השחקנים אחרי אשקלון, לגיונרים בכירים על הכוונת לקראת העונה הבאה

(גודל טקסט)

אצטדיון "סמי עופר" מועמד לארח את משחק ה"סופר-קאפ" האירופי בקיץ 2020, זאת לאחר שעיריית חיפה הודיעה היום (שלישי) שהיא מגישה בימים אלה הצעה בשיתוף עם ההתאחדות לכדורגל לארח את המשחק היוקרתי בין הזוכה בליגת האלופות לזוכה בליגה האירופית, והוא אחד מתשעת האצטדיונים שמועמדים. בין המדינות שמגישות את מועמדותן השנה לאירוח המשחק נמצאות גם צרפת, פורטוגל, צפון אירלנד, בלארוס, קזחסטן, מולדובה, אלבניה ופינלנד.

בהתמודדות הקודמת על אירוח הסופר-קאפ האירופי ב-2019 היה "סמי עופר" בין שני האצטדיונים שזכו לניקוד הגבוה ביותר מאופ"א, אך לבסוף זכה האצטדיון באיסטנבול של קבוצת הכדורגל של בשיקטאש. ראש עיריית חיפה, יונה יהב, אמר: "אצטדיון סמי עופר נבנה על-פי הסטנדרטים הגבוהים בעולם, תוך שימוש בטכנולוגיות הגבוהות ביותר והוא עומד כיום בשורה אחת עם האצטדיונים המובילים בעולם. אין ספק שאין מתאימה מחיפה – עיר השלום – לארח את התחרות היוקרתית שתצטרף לאירועי הספורט והאליפויות הבינלאומיות שכבר אירחנו בעיר".




בתוך כך, קשר מכבי חיפה מאור בוזגלו, שהמריא אתמול ללונדון, נותח הבוקר בפעם השנייה במטרה ליישור וכיפוף ברכו. מדובר בניתוח נוסף שנאלץ לעבור הקשר בעקבות הפגיעה ברצועה הצולבת, פציעה שכידוע גרמה לו לסיים את העונה מוקדם מהצפוי. 



לאחרונה התקשה הקשר לכופף את הברך ובעצה עם הצוות הרפואי של המועדון התקבלה ההחלטה להטיס את בוזגלו לבדיקת מומחה בלונדון, שם התברר כי הוא חייב ניתוח נוסף. בוזגלו יצא ללונדון מלווה ברופא מכבי חיפה ד"ר בצלאל פסקין וצפוי לחזור לישראל ביום שני כדי להמשיך את הטיפולים עם הצוות הרפואי של הירוקים.



מאור בוזגלו. ישוב בשבוע הבא וימשיך בהליך ההתאוששות (אודי ציטיאט)


בסביבתו של בוזגלו סיפרו כי הניתוח הבוקר עבר בהצלחה וכי הצפי לחזרתו למגרשים עדיין במהלך חודש ספטמבר. אביו של השחקן, יעקב בוזגלו אמר הבוקר: "אני שמח שהניתוח עבר בהצלחה ומאור כבר יכול לכופף וליישר את הברך. עוד לפני היציאה ידענו שלא יהיה מנוס מניתוח נוסף ואני שמח שזה מאחורינו. אני רוצה להודות למכבי חיפה על העזרה והתמיכה בטיפול, זה מחמם את הלב. בשלב זה אנחנו לא מדברים על חוזים, אלא רוצים לראות את מאור בריא וחוזר למגרשים".


הקשר שעבר את הניתוח בהצלחה פרסם ברשתות החברתיות: "עוד שלב בתהליך ההחלמה. אחרי שחיכיתי חודשיים לניתוח הזה, שמח לבשר שהוא עבר בהצלחה רבה והשגתי את התוצאות שרציתי. עכשיו אני מוכן לאתגר הבא".


עוד שלב בתהליך ההחלמה אחרי שחיכיתי חודשיים לניתוח הזה, שמח לבשר שהוא עבר בהצלחה רבה והשגתי את התוצאות שרציתי. עכשיו אני מוכן לאתגר הבא #LEVELUP ⬆️ pic.twitter.com/BgFUQ6mL6f

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) March 13, 2018

במקביל, הקבוצה חזרה אתמול הקבוצה לאימונים והחלה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל עכו. הצוות המקצועי לא דיבר עם השחקנים על המשחק בשבת באשקלון, אבל לא מן הנמנע כי אסיפה מקצועית תיערך בימים הקרובים.


הצוות הבכיר בכרמל גם עוסק במקביל בהכנות לעונה הבאה והמנהל הטכני מו אלאך כבר סימן מספר שמות פוטנציאליים לחיזוק – בגזרת הישראלים מדובר בשוערים בוריס קליימן ואריאל הרוש, המגן מאור קנדיל מבני יהודה שסומן גם על ידי מכבי תל אביב וכן עוקבים במכבי חיפה אחרי הקשר אלמוג כהן, שככל הנראה יעזוב בסיום העונה את אינגולשטאט מהליגה הגרמנית השנייה. בנוגע לכהן, בחיפה יודעים כי גם שאר הקבוצות הבכירות בישראל ינסו לצרפו.


בתוך כך, במועדון אישרו הבוקר את זימונם של ניקיטה רוקאביצה וגיאורגי קוסטדינוב למשחקי הידידות של נבחרות אוסטרליה ובולגריה בהתאמה. אוסטרליה תשחק באוסלו מול נורבגיה ובלונדון מול קולומביה, בולגריה תפגוש את בוסניה וקזחסטן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי