לידור כהן התאמן וישוב לסגל, מימר: "בניון רצה להיות בנבחרת"

לידור כהן ושרון מימר במסיבת העיתונאים
לידור כהן ושרון מימר במסיבת העיתונאים | תומר חבז

מאמן מכבי פתח תקווה התייחס לאי זימונו של הקשר למשחק מול רומניה: "הוא רוצה לשחק כמה שיותר, מי שמכיר אותו יודע שהוא מאוכזב". החלוץ שנעדר מול מכבי ת"א צפוי לשחק מול רעננה, טאדה יישאר מחוץ ל-18

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה יחלו ביום ראשון את השתתפותם בפלייאוף התחתון, כשיארחו את הפועל רעננה. היום (שישי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בהשתתפות המאמן שרון מימר והקשר לידור כהן.

"מי שאני אראה באימונים שהוא בעניינים ולא יצא מפוקוס, יהיה על המגרש במשחקים. אני לא מאמין בלהיות שוטר ולבקש משחקנים להתאמץ. יש להם את המטרות שלהם, חוץ מהמטרות הקבוצתיות. הם מקצוענים ואני סומך עליהם", התייחס מימר לעובדה שלפתח תקווה אין בדיוק על מה להיאבק עד תום העונה.

המטרות עד תום העונה: "להמשיך את הדרך של הקבוצה. עשינו שיפור בתקופה האחרונה ואנחנו נראים הרבה יותר טוב. יש גם את מטרות המועדון שזה לקדם צעירים ולראות מי יכול להיות פה בעונה הבאה. ננסה לשלב את כל הדברים האלה ולהשיג את כל המטרות".

על רעננה: "הפועל רעננה הוכיחה לפחות בשני המשחקים האחרונים שהם קבוצה חזקה, גם נגדנו וגם נגד בית"ר. לא יהיה קל, יהיה פייט טוב ואני מקווה שנחזור למסלול הניצחונות כבר בראשון".


"לא מאמין בלהיות שוטר". כהן ומימר במסיבת העיתונאים

שיתוף הצעירים: "הם לא ישחקו בגלל שהם צעירים אלא בגלל שמגיע להם וכי אנחנו רואים בהם העתיד של המועדון. על המגרש יהיו כאלה שראויים למגרש, ומי שלא יהיה ראוי גם אם הוא צעיר לא יהיה על המגרש".

סגל הנבחרת: "אני מכבד את המאמנים שבנבחרת והאחריות היא עליהם. הם עשו את הבחירה שהם חשבו שהיא הכי טובה. אם יוסי מאוכזב? כל מי שמכיר אותו יודע שהוא מאוכזב. אני בטוח שהוא רוצה להיות בנבחרת, לסיים שם כמו שצריך ולשחק כמה שיותר. זה יוסי וזה הקסם שלו, אולי בהמשך".


בניון. נותר מחוץ לרשימה של אלון חזן והתאכזב (עדי אבישי)

לידור כהן שנעדר מול מכבי תל אביב עקב פציעה, הוסיף: "קשה לראות את בקבוצה מבחוץ וכל שחקן רוצה להיות על הדשא. היה לנו משחק פחות טוב ומכבי ניצחה בצדק".

חוסר העניין עד תום העונה: "לכל אחד יש את המטרות האישיות והקבוצתיות שלו, ואנחנו יודעים שאיך שאתה מסיים עונה זה גם משליך לגבי העונה הבאה. אנחנו רוצים לסיים בטעם טוב את העונה הזאת, כדי לפתוח את העונה הבאה כמו שצריך".

עתידו ואפשרות למעבר לקבוצה גדולה: "כרגע אני לא מייחס לזה חשיבות. כל כולי במכבי פ"ת, נסיים את העונה ונראה מה יהיה".


לידור כהן. היה חסר מול מכבי תל אביב (דני מרון)

באימון הבוקר כאמור התקבלה בשורה באשר ללידור כהן, שלראשונה מזה כשבוע וחצי ערך אימון כמעט מלא והתאמן בשנית. מלך השערים של הקבוצה היה באמצע השבוע בהדמיית אולטרסאונד מעודכנת, במהלכה התגלה כי הקרע לא נסגר לגמרי, אך בקבוצה העניקו לו את המנוחה הנכונה לה הוא היה זקוק והוא ישוב לסגל, טרם ברור אם להרכב או לספסל.

לעומת זאת, גרגורי טאדה לא התאמן עקב כאבים בברך ובעקבות כך וכן לאור הרצון לתת את הבמה לצעירים (טאדה לא צפוי להמשיך בעונה הבאה), הוא לא צפוי להיות בסגל בראשון. במהלך האימון ספג יוסי בניון חבלה באמצע והוא טופל במקום, כשמי שנטש את כר הדשא הוא ז'והאן מרסיאל. מי שכן צפוי לחזור לסגל הוא עדן שרם, שיתחרה עם תאי בריבו על המקום בחוד ההתקפה. גם דניאל בוסי עשוי לפתוח בהרכב במקום עודד אלקיים, כחלק ממהפכת הצעירים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי