פרקליטו של וארן: "אנתוני לא עבר שום עבירה פלילית"

אנתוני וארן
אנתוני וארן | ערן לוף

עורך הדין אודי בר, שמייצג את כדורגלן בית"ר בפרשת הסרטון, בראיון לספורט1: "אם יוזמן לחקירה, הוא ישתף פעולה כי אין לו מה להסתיר. הוא מצטער באופן עמוק". על התלונה שהוגשה: "נעשה בצורה חסרת אחריות"

(גודל טקסט)

פרשת הסרטון המיני שפורסם בו נטל חלק שחקנה של בית"ר ירושלים, אנתוני וארן, מסרבת לרדת מהכותרות. כזכור אמש (שני) פורסם כי השחקן שכר את שירותיהם של עורך הדין חיים אברג'יל ועורך הדין אודי בר, המתמחים בתחום הפלילים, כדי לייצגו בפרשה. עד כה לא נקרא השחקן או מי משלושת המשתתפים הנוספים לתשאול או חקירה במשטרה, אולם בהחלט ייתכן שהדבר יקרה בימים הקרובים ולכן העדיף וארן, שטוען לחפותו המלאה מרגע פרסום הפרשה, להיות מיוצג ומוכן מהבחינה המשפטית.

"ככל שאנחנו יודעים, אנתוני וארן לא עבר שום עבירה פלילית", אמר היום עורך הדין אודי בר, שמייצג את וארן, בשיחה עם ספורט1. "נכון לעכשיו וארן לא זומן לתשאול או בדיקה. האם הוא יזומן? יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. זה תלוי במי שבודק. מי אמר שיקראו לו לחקירה או תשאול? יכול להיות שמי שעורך את הבדיקה יחליט לתשאל ויחליט גם שלא. אם הוא יזומן לתשאול או חקירה, הוא ישתף פעולה באופן מלא כי אין לו מה להסתיר. אני חוזר ואומר, שאנתוני וארן לא עבר שום עבירה פלילית. זו לא השעה שהוא צריך לדבר או להתראיין, כשהפרשה הזו תסתיים, אני מניח שהוא ידבר ויתנצל בריש גלי".

"יש פה מעורבות של מספר אנשים שמעורבים באירוע מסויים", הוסיף עורך הדין בר, "האירוע הזה יבדק על ידי מי שמוסמך לכך. האם יזמנו את המעורבים כולם או חלקם, זו כבר תהיה החלטה של המשטרה".

ביממה האחרונה פורסמו קריאות להשעות את וארן מקבוצתו בית"ר ירושלים ואף נשלחו מכתבים החתומים על ידי מספר חברות כנסת, ביניהן מרב מיכאלי, סתיו שפיר ותמר זנדברג, שפנו ליושב ראש ההתאחדות עופר עייני בקריאה להשעות את השחקן. בנוסף פירסמה חברת הכנסת מיכאלי סרטון ובו סיפרה שפנתה למשטרה והתלוננה על אונס שבוצע לכאורה, אחרי שצפתה בסרטון שפורסם. "אני חושב שטוב היה אם אותן חברות כנסת, לא היו מתנהלות באופן הזה, לפחות לא בשלב הזה", אמר עו"ד בר בהתייחסו לנושא. "אנחנו עדין איננו יודעים כלל מה היה שם ואם היה שם משהו בכלל. וכאחד שמעורה בפרטי המקרה, אני יכול להגיד לך שעבירה פלילית אין פה. אז יכולים לכנות את האירוע הזה, באיזו צורה שרוצים. מי שעושה זאת, עושה זאת על דעתו ועושה את זה בצורה חסרת אחריות לטעמנו".

וארן.
וארן. "יתנצל בריש גלי כשהפרשה תסתיים" (ערן לוף)

עורך הדין בר הוסיף: "אנתוני וארן מצטער באופן עמוק על כך שפורסם וצולם כזה סרטון מביך. לא היתה לו כוונה לפגוע באף אחד מהמעורבים או בבחורה עצמה, והוא לא נתן יד לפרסום. הוא מצר על כל הפרסום ועל כל המעשה שתואר כפי שתואר. אם הוא היה חוזר אחורה ארבע שנים, האירוע הזה שהוא נקלע אליו או נכח בו, לא היה קורה בתבונה שיש לו היום. מבחינתו הוא מצר על כך. כל הפרסום הזה לא היה באחריותו ועל דעתו של אנתוני, ומבחינתו טוב שלא היה כפי שהוא מתנהל כרגע. יש את גורמי החקירה שיצטרכו לבדוק מי הפיץ ומי פרסם את הסרטון". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי