ניצן ורדיבוייביץ' חזרו לכשירות מלאה לקראת חצי גמר הגביע

איתמר ניצן
איתמר ניצן | דני מרון

שוער ומגן קריית שמונה, שהיו פצועים בתקופה האחרונה, חזרו להתאמן וצפויים להשתתף במשחק. במועדון מרוצים ממכירת הכרטיסים: "גם הקהל מבין שמדובר במשחק החשוב בשנים האחרונות". ברוסו על הכוונת של מספר קבוצות

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה חזרה אתמול לאימונים והתחילה בהכנות לקראת חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים ביום ראשון הבא. במועדון הביעו שביעות רצון מחזרתם של השוער איתמר ניצן והמגן מילוש רדיבוייביץ' לכשירות מלאה והשניים יעמדו לרשותו של חיים סילבס למשחק. המאמן והצוות שלו מתלבטים באיזה מערך לעלות למשחק כאשר הנטייה היא לעלות עם שלושה בלמים כשאיאד אבו עביד ממשיך כמגן ימני וסאן מנחם פותח בקישור. בחלק ההתקפי צפויים לשחק מוחמד שכר, נייגל האסלבנק ושובל גוזלן.

במועדון גם הביעו שביעות רצון שכמעט כל הכרטיסים שהוקצו לקבוצה נמכרו ונותרו רק בודדים שצפויים להימכר בימים הקרובים. "הקהל שלנו מוכיח כי גם הוא מבין שמדובר במשחק החשוב של הקבוצה בשנים האחרונות", אמרו הבוקר בקריית שמונה.

בינתיים במועדון אמנם לא מדברים על העונה הבאה אבל חלק משחקני הקבוצה מביעים עניין לקבוצות אחרות בליגה. בין השאר מדובר בקשר דידייה ברוסו שנמצא על הכוונת של הפועל רעננה ומ.ס אשדוד. ברוסו היה מבוקש בחודש ינואר בהפועל תל אביב אך סירב לרדת לליגה הלאומית ולא מן הנמנע כי גם האדומים ייכנסו למירוץ אחריו בסיום העונה. הקשר איבד לאחרונה את מקומו בהרכב בקריית שמונה ואינו צפוי להישאר בקבוצה בעונה הבאה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי