אוחנה: הטונים כלפי בן זקן השתנו, הוא מאמן מצוין

בני בן זקן ואושרי דודאי
בני בן זקן ואושרי דודאי | דני מרון

בית"ר ירושלים ערכה הרמת כוסית לכבוד חג הפסח ונציג הבעלים החמיא לבעלים: "אולי נחגוג תואר אחד או שניים בסוף העונה. בעונה הזו יש לנו רק תקופות טובות", ניר ברקת: "שמח שטביב נתן אמון באוחנה"

(גודל טקסט)

על רקע ההכנות למשחק חצי גמר הגביע ביום ראשון, התפנו היום (חמישי) אנשי בית"ר ירושלים, חברי ההנהלה, הצוות המקצועי והשחקנים, להרמת כוסית חגיגית לכבוד חג הפסח, במעמד ראש העיר ניר ברקת שנכח באירוע.

"אני רוצה לברך את השחקנים בחג שמח, את המאמן שלנו ואת הצוות המקצועי", פתח נציג הבעלים אלי אוחנה. "יש לכם משימות, או יש לנו משימות, אבל זה בעיקר לכם כי אתם אלו שצריכים להביא את תוצאות בסופו של דבר. המשימות מתחילות ביום ראשון, נמשכות ביום רביעי נגד באר שבע ובכל מה שנשאר לנו בפלייאוף".

"אני מברך קודם כל את האוהדים, שבלעדיהם אין לנו קבוצת כדורגל", הוסיף אוחנה. "אני מקווה שנזכה רק לתקופות טובות וכרגע על העונה הזו אפשר לומר שאכן יש לנו רק תקופות טובות, בתקווה שזה יימשך כך".

אוחנה הוסיף: "אתם עושים עונה מדהימה עד עכשיו. אי אפשר לתאר את זה אחרת. מי יודע, אולי בסוף העונה נוכל לחגוג פה תואר או אולי שניים. אנחנו נמצאים חזק בשני התארים. יש לנו חדר הלבשה יוצא מן הכלל מגובש. יש לנו מאמן מצוין, מצוין שעושה עבודה פשוט יוצאת מן הכלל, בניגוד למה שנכתב בעבר. כבר היום רואים שהטונים אחרים, המילים אחרות. וכמובן גם לצוות הרפואי מגיעה מילה טובה".

בני בן זקן. הטונים השתנו (דני מרון)
בני בן זקן. הטונים השתנו (דני מרון)

"אני מקווה שביום ראשון נחגוג את העלייה לגמר הגביע. זה לא יהיה פשוט, זה יהיה אפילו קשה, אבל אנחנו בית"ר ירושלים על כל המשתמע מכך. יש לנו קבוצה חזקה ומאמן מצוין שעושה עבודה פשוט יוצאת מן הכלל. בניגוד לכל מה שנכתב בעבר, כיום הטונים הם אחרים כלפיו וגם המילים הן אחרות לגביו. בנוסף, אומנם אסור לנו לדבר על פוליטיקה, אבל אני חורג מזה, בית"ר ירושלים מאחורי ניר ברקת ואני מאחל לך הצלחה גדולה בדרכך החדשה בהנהגה הלאומית".

ראש העיר ניר ברקת הוסיף: "מלחמה באלימות מביאה המון כבוד למועדון. אני שמח שאלי טביב נתן אמון באלי אוחנה. כשערכים טובים רבים משתלבים אלו באלו אז זה מחלחל גם למגרש. ממש כיף לי לבוא למשחקים השנה. זו עונה נפלאה. אני רואה את השחקנים משאירים את הנשמה על המגרש. אני אגיע גם למשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע ואני רוצה להגיד לשחקנים. יש לכם הזדמנות לעשות דבר גדול השנה. מניסיון אישי אני אומר לכם. תחשבו בגדול ואז זה אפשרי".

אוחנה וטביב. יש אמון (דני מרון)
אוחנה וטביב. יש אמון (דני מרון)

"להרבה מאוד אנשים בעם ישראל צירוף המילים בית"ר ירושלים הוא מחייב כי הוא מחבר ללאומיות, לעתיד ולעבר. זה לא רק מועדון כדורגל אלא מועדון שמסמל ערכים. ההצלחה של המותג הזה היא ההצלחה של ירושלים כולה. זו הסיבה שחשוב לי לטפח את אגודות הספורט בירושלים ואני רואה בספורט גם חינוך, לכן חשוב לי שבית"ר תצליח".

"בתקופה האחרונה, כניסתו של אלי אוחנה והמלחמה באלימות ללא פשרות, מביאים הרבה כבוד למועדון. ואני גם מסתכל על העונה, זו עונה נפלאה ויוצאת דופן. כיף לי לבוא למשחקים ואני מאחל לכם המון הצלחה. עם אמונה, הכל בר השגה ויש הזדמנות פז העונה לעשות את זה. חג פסח כשר ושמח, בהצלחה ושנתראה בשמחות בשבוע הבא". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי