בדרך לפיצוץ? פערים גדולים בין הפועל ת"א לאביחי ידין

אביחי ידין
אביחי ידין | דני מרון

קפטן האדומים, שלא שותף ב-0:2 על הפועל ר"ג ונטש בזעם, גילה שהוא לא עומד לקבל את מה שהובטח לו: "תשאלו את הבעלים למה לא לא שיחקתי". גורם: "זו החלטה מערכתית". ניסנוב: "החלטנו לשתף צעירים"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב המשיכה אמש (חמישי) את הדהירה שלה בחזרה ליגת העל כשפתחה פער של 15 נקודות מהמקום השלישי בזכות 0:2 על הפועל רמת גן. במועדון האדום רוצים לפתוח את ההכנות לעונה הבאה בשיקול דעת כספי כאשר כל הזמן מרחף החשש מהתרסקות כלכלית נוספת. בקבוצה מבהירים שהתכנונים יתבצעו באופן שקט ורק ברגע שהקבוצה תבטיח את העלייה הם יתפסו תאוצה.

"הראשון שניפגש איתו יהיה המאמן קובי רפואה ומשם נתקדם", אמרו במועדון. הקפטן אביחי ידין לא שותף בניצחון וראה את חבריו במשך 90 דקות מהספסל. בסיום הקשר לא הסתיר את אכזבתו ונטש ראשון את האצטדיון בפתח תקווה כשהוא עצבני במיוחד. ידין הפנה אצבע מאשימה: "תשאלו את הבעלים למה לא שיחקתי". בסביבתו של השחקן טענו שמדובר במחלקת כספית בנוגע לחוזה לעונה הבאה.

ידין, שאמור היה לחתום על חוזה חדש במועדון, גילה בשיחות ראשונות כי הפער בין מה שהובטח לו לכאורה לבין מה שהוצע הוא עצום, דבר אשר הוביל לסוג של פיצוץ בין הצדדים וכרגע עתידו של הקפטן אינו ברור. גורם בהפועל תל אביב הסביר: "זאת החלטה מערכתית וכך צריך לקבל אותה. דברים מהסוג הזה קורים ונראה לאן זה יתפתח בהתאם לטובת הקבוצה". הבעלים איציב ניסנוב התייחס גם הוא לסאגה: "לא התנהל עדיין מו"מ עם אביחי וההחלטה שהוא או כל שחקן אחר לא ישחק קשורה בכך שהחלטנו לשתף שחקנים צעירים עד לסיום העונה ויהיו עוד הרבה הפתעות בנושא הזה".

שישה שחקנים צעירים סומנו על ידי על הנהלת הפועל תל אביב ובמועדון לא רוצים לפספס אותם. שי אליאס, שפתח על חשבונו של ידין הציג יכולת מרשימה והיה המצטיין, ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב הפותח. שחקן נוסף שעתיד להשתלב הוא עמית מלכה המוכשר. גם אופק עובדיה, שהעפיל לאליפות אירופה עם נבחרת ישראל בימים האחרונים, נמצא בתכניות של המועדון ועשוי להשתלב בהמשך העונה. על הספסל היה אתמול המגן עלי אלעוברה ובקרוב יהיה בסגל גם יהונתן לוי. גם רז שלמה, שכבר שיחק, אמור לקבל קרדיט בהמשך.

קובי רפואה התייחס לסאגת אביחי ידין בסיום: "הפועל תל אביב זה מועדון גדול ואני לא אדבר על זה בתקשורת כי מועדון בסדר גודל כזה שומר דברים בתוך המערכת. בהמשך העונה יהיו עוד הפתעות עם שחקנים שיקבלו מקום בהרכב. אנחנו בדרך הבטוחה לליגת העל ועכשיו צריך לסיים את העונה כמו שצריך ולנצח את כל המשחקים. הפועל רמת גן קבוצה מצוינת וקשה לי להסביר איך מדורגים במקום בו הם נמצאים".


"החלטנו לשתף צעירים" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי