מכבי חיפה תציע לעומרי גלזר לחתום על חוזה חדש

עומרי גלזר
עומרי גלזר | ערן לוף

הירוקים מאמינים בשוער הצעיר, ואם יגיע שוער בכיר ישאילו אותו לקבוצה אחרת. סלליך יזכה להארכת חוזה. בן הרוש, אזולאי ומזרחי יפתחו על הספסל מול מ.ס אשדוד, רז מאיר יפתח כמגן שמאלי

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מגבירה את קצב האימונים לקראת משחק החוץ מול מ.ס אשדוד בשבת. במועדון רוצים להמשיך את רצף הניצחונות בפלייאוף התחתון ולסיים את העונה בצורה הטובה ביותר. המאמן פרד רוטן לא מתכוון לבצע שינויים בהרכב הקבוצה למרות חזרתם של שלומי אזולאי ואופיר מזרחי מעונש הצהובים במשחק שעבר מול הפועל עכו. השניים, כמו גם המגן עומרי בן הרוש, התאמנו עם המחליפים. רז מאיר צפוי להמשיך ולשחק בעמדת המגן השמאלי. נטע לביא, שחזר לאחרונה מפציעה ארוכה, צפוי לקבל דקות מרובות עד לסיום העונה.

בינתיים בקבוצה מחכים להבטחה הסופית של ההישארות בליגה ואז יתחילו בשיחות עם שחקנים שמעוניינים בהם בעונה הבאה. בין השאר מדובר בשוער עומרי גלזר והקשר סינטיהו סלליך. גלזר שלאחרונה הודח מההרכב וכלל לא בטוח שיעמוד בשער הירוקים בעונה הבאה, צפוי לקבל הצעה לחתום על חוזה חדש. בחיפה מאמינים בשוער הצעיר ואם תתקבל החלטה להביא שוער בכיר הוא יושאל לקבוצה אחרת. סלליך שנחשב לאחד השחקנים הטובים של הירוקים העונה יזכה להארכת חוזה, כאשר המנהל הטכני מו אלאך והמאמן פרד רוטן מאמינים כי הוא יוביל את הקבוצה בשנים הקרובות.

קבוצת הנוער של המועדון עלתה לחצי גמר גביע המדינה לאחר ניצחון חוץ על מכבי צור שלום (0:1) משער של גיל חדד. לפחות יש עתיד.

עומרי גלזר. מאמינים בו (ערן לוף)
עומרי גלזר. מאמינים בו (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי