ב"ש ומכבי ת"א גיששו אצל זובאס, בני יהודה קבעה תג מחיר

זובאס בני יהודה הפועל חיפה
זובאס בני יהודה הפועל חיפה | אריאל שלום

בקבוצה הקדישו את הניצחון למאמן המורחק יוסי אבוקסיס שאיבד את אביו בשבוע שעבר: "היה לנו חשוב לגרום לו להיות גאה בנו". השוער המצטיין ומאור קנדיל צפויים להימכר בסיום העונה

(גודל טקסט)

 בני יהודה מחצה אתמול 0:3 את הפועל חיפה והצליחה לקטוע רצף של שני הפסדם רצופים. במקום יוסי אבוקסיס, שקיבל שעות ספורות לפני השריקה הודעה כי הוא מורחק על ידי בית הדין המשמעתי משני משחקים בפועל בגין התנהגותו בסיום משחק ההפסד האחרון להפועל באר שבע בטרנר, עמדו על הקווים שני עוזריו יעקב אסייג ואורי גוטמן: "זה נצחון שהוקדש כולו ליוסי אבוקסיס", אמר גורם במועדון והיטיב לתאר את התחושות בקבוצה.

בסיום ירד אבוקסיס הנרגש שעבר שבוע קשה מאוד לאחר פטירת אביו אל חדר ההלבשה, עבר שחקן שחקן וחיבק אותו. החלוץ מאוויס צ'יבוטה שכבש את השער הראשון אמר בסיום: "פתחנו את המשחק טוב, הגענו למצבים שלנו והבקענו וזה מה שעשה את ההבדל. טוב לי בבני יהודה, אני לא מסתכל על מה שיהיה מחר, אני שמח מאוד ומה שיבוא אחר כך, השם יודע. יוסי עובר ימים לא קלים, אז היה חשוב לנו לבוא לפה ולגרום לו להיות גאה בנו".

למרות שהעונה עדין לא הסתיימה, מתכוונים במועדון להתחיל בשבועות הקרובים בהכנות לקראת העונה הבאה. בימים האחרונים נסגר מחנה האימון לקיץ, שייערך באותו מתחם של העונה שעברה בבולגריה. לפחות שלושה שינויים משמעותיים צפויים להיות בסגל השחקנים, כאשר השוער הליטאי אמיליוס זובאס, וכן המגן מאור קנדיל, צפויים להימכר בסיום העונה וכפי שפורסם בספורט1, גם החלוץ נריוס ואלסקיס לא צפוי להמשיך עונה נוספת.

מאוויס צ'יבוטה. הקדיש את הניצחון לאבוקסיס (אריאל שלום)
מאוויס צ'יבוטה. הקדיש את הניצחון לאבוקסיס (אריאל שלום)

השוער זובאס, אחד המצטיינים העונה, צפוי להימכר לאחת הקבוצות הגדולות בליגה, כאשר בני יהודה כבר קיבלה גישושים מכיוון הפועל באר שבע, מכבי תל אביב שסימנה אותו כמחליפו של פרדראג ראייקוביץ' במידה והסרבי הצעיר ימכר כמתוכנן אחרי המונדיאל בקיץ וגם מכבי חיפה לוטשת עיניה לעברו של הליטאי. בבני יהודה כבר נקבו בתג מחיר שיהיה באיזור השני מיליון יורו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי