רשמית: אצטדיונה של אייאקס ייקרא "יוהאן קרויף ארנה"

יוהאן קרויף ארנה
יוהאן קרויף ארנה | אייאקס, רשמי

הקבוצה ההולנדית החליטה לחלוק כבוד למספר המיתולוגי ותשנה את שם ה"אמסטרדם ארנה". דיווחים בספרד: ג'ורדי מבוקש בצוות המקצועי של ברצלונה, אך מעדיף לאמן בספרד או אנגליה

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. אייאקס אמסטרדם הודיעה היום (חמישי) שאצטדיונה הביתי, "אמסטרדם ארנה", ישנה את שמו בעונה הבאה ל"יוהאן קרויף ארנה" כמחווה למספר "14" המיתולוגי, שרק לאחרונה צוינו שנתיים למותו.


כזכור, באמסטרדם דנו תקופה ארוכה בנושא ורק לאחרונה הביע בנו, ג'ורדי קרויף, את אכזבתו על כך שאין התקדמות בנושא. קרויף האב שנחשב לאבי הכדורגל ההולנדי המודרני, גדל באייאקס, שיחק בה 12 שנים במצטבר בשתי קדנציות שונות, זכה בה ב-8 אליפויות ו-3 גביעי אירופה, ולאחר מכן הוליך אותה לשתי אליפויות נוספות וזכייה בגביע אופ"א.


בתןך כך, "מונדו דפורטיבו" פרסם שג'ורדי קרויף, שעוזב את מכבי תל אביב בסוף העונה, עשוי לקבל הצעה מברצלונה לקראת ההמשך, כשאחת האפשרויות היא שהוא יהיה חלק מצוות האימון של הבלאוגרנה בעונה הבאה.



❤️❤️#vooraltijdnr14pic.twitter.com/tQRwiTYuDj

— AFC Ajax (@AFCAjax) April 5, 2018

לפי העיתון, קרויף כנראה לא יגיע למרות ההצעה האפשרית, מכיוון שהוא מעדיף לאמן קבוצה בספרד או באנגליה. עם זאת, כרגע האפשרות שההולנדי יאמן קבוצה בליגות האלה נמוכה לאור חוסר ההצלחה במכבי תל אביב.


על פי דיווח אחר בעיתון "לה וונגוורדיה" של ברצלונה, קרויף קיבל הצעה מהנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו בקיץ הקודם להיות חלק מצוות הניהול הספורטיבי של בארסה, אבל העדיף לא להגיע ולנסות את מזלו כמאמן ולכן גם לא יקבל הצעה דומה הקיץ. היחסים בין ברצלונה למשפחה התחממו מאוד אחרי מותו של קרויף האב, וג'ורדי בקשרים עם ההנהלה בקשר לקרן ע"ש יוהאן קרויף. הוא הופיע באירועים של ברצלונה השנה מאז שהוכרז כי המיני-אסטדי, האיצטדיון הקטן יותר של בארסה, יוחלף באיצטדיון על שם יוהאן קרויף.


קרויף עם ברתומאו. יקבל את ההצעה? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי