בעכו מוכנים למשחק החוץ מול רעננה: "ההזדמנות האחרונה שלנו"

שחקני הפועל עכו
שחקני הפועל עכו | מאור אלקסלסי

במועדון מקווים לשחזר את הניצחון האחרון של הקבוצה, שהיה מול היריבה מהשרון. סיסוקו הוחזר לסגל, אך נפצע ונמצא בספק. המארחת תחסר את אבוחצירה, אמבולה וקמארה

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

בהפועל רעננה מקווים לעשות מחר (שבת, 19:10) צעד נוסף כדי להבטיח באופן מעשי עונה נוספת בליגת העל. הקבוצה תארח את הפועל עכו, נועלת הטבלה כידוע, וניצחון של הפועל רעננה יאפשר לצוות המקצועי שקט כדי לתת לשחקנים נוספים מהסגל הנוכחי דקות על כר הדשא.

במועדון עדיין לא התאוששות באופן מוחלט מההדחה הדרמטית בדו קרב הפנדלים בחצי גמר גביע המדינה נגד הפועל חיפה ושחקן בקבוצה אמר על כך: "עלייה לגמר הייתה יכולה להחזיר את הכדורגל לחוצות העיר ולנו להשאיר טעם של עוד, גם לעונה וגם לעונה הבאה".

המאמן מנחם קורצקי יחסר מחר את החלוץ שמעון אבוחצירה ועמנואל אמבולה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואת הבלם עלי מוחמד קמארה שספג כרטיס צהוב תשיעי ויהיה מורחק גם משני המשחקים הבאים בשל הכרטיס האדום שנשלף לעברו בחצי הגמר בשל תנועה מגונה לכאורה שביצע. "אנחנו יודעים שהשחקנים מבינים את חשיבות המשחק נגד הפועל עכו, כי זה הלחם והחמאה שלנו והישארות בליגת העל יהיה הישג מצוין למועדון בעקבות פתיחת העונה שלנו", טען המאמן.


קמארה מגיב לכרטיס האדום. לא יוכל לשחק גם מחר (ערן לוף)

בעכו סבורים: "המשחק מול רעננה זה ההזדמנות האחרונה שלנו"
לאחר פגרה ארוכה תחזור מחר הפועל עכו לליגה ותצא למשחק חוץ מול הפועל רעננה, כשעבור אנשי עכו המשחק סומן כהזדמנות האחרונה של הקבוצה במאבקי ההישרדות. גם האופטימיים באוהדי עכו כבר איבדו עניין בהישארות של הקבוצה, אולם בכל זאת זוכרים כי הניצחון האחרון של עכו היה מול רעננה במסגרת הסיבוב השני וכעת ינסו לשחזר זאת. "המשחק מול רעננה זה ההזדמנות האחרונה שלנו ואם ננצח, נלחיץ מעט את הליגה. אם נפסיד, נתחיל לחשוב על העונה הבאה".

במועדון מבינים כי ירידת ליגה תגרום למהפכה של ממש הן בצוות המקצועי והן בצוות הניהולי, כאשר ההערכה כי המנהל המקצועי דניאל סטנצ'יו לא יהיה חלק מהמועדון בעונה הבאה. "הוא מקבל משכורת גבוהה בכדי להישאר באותו תפקיד. או שיעזוב או שייעשה מספר תפקידים ביחד", אמרו במועדון.

מבחינה מקצועית סובלת עכו ממכת פציעות כאשר בין השאר ייעדרו הבלם ינון אליהו שככל הנראה סיים את העונה וגם הקשר ברונו איבה שנפצע באחד מאימוני השבוע. גם הבלם מחמדו סיסוקו שכבר היה מחוץ לסגל והוחזר, סובל מפציעה ונמצא בספק למשחק. במידה וסיסוקו לא ישחק תורגל עמיד מחאג'נה כבלם שלישי לצדם של גל שיש ולוטם זינו. גם בקישור ישנה התלבטות לגבי מחליפו של איבה, בין דילן דמראווי ואוהד רבינוביץ'. אליקו באלה צפוי לפתוח בחוד לצדו של בן אז'ובל ואילו דודו ביטון יחזור לסגל לאחר חודשיים.


סיסוקו כבר הוצא מהסגל והוחזר, אבל כעת הוא בספק (ערן לוף)

הרכבים משוערים
הפועל רעננה: גיירמו ויסקארה, עדי נמני, בן והבה, עידו לוי, ירדן כהן, בן בנימין, אלי בבייב (שניר שוקר), נמניה ניקוליץ', אור דסה (מוחמד כליבאת, רועי זיקרי, שלומי ארביטמן (תומר סוויסה).


הפועל עכו: 
רם שטראוס, עבדי פרחאת, גל שיש, לוטם זינו, מחמדו סיסוקו (עמיד מחאגנה), מתן בלטקסה, בן רייכרט, אוהד רבינוביץ' (דילן דמראווי), גבי קניקובסקי, אליקו באלה, בן אז'ובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי