במכבי פ"ת מרוצים: דנינו חוזר לסגל. צעירי וגיגי יפתחו

עומר דנינו
עומר דנינו | עדי אבישי

קבוצתו של שרון מימר השלימה את ההכנות למחזור השני בפלייאוף התחתון: "ק"ש סיימה את העונה? גם אנחנו סיימנו לפני חודש". פסר שוב ייעדר, שבתאי ומגבו מחוץ לסגל, אצל סילבס, ניצן צפוי לחזור לשער

(גודל טקסט)
מכבי פתח תקווה השלימה בשעות הבוקר (שישי) את ההכנות לקראת המשחק מחר מול עירוני קריית שמונה (17:00), כאשר בקבוצה לא זנחו את המטרה שהוצבה עוד מפתיחת הפלייאוף התחתון – לסיים את העונה במקום השביעי.


למרות העובדה כי קריית שמונה מגיעה במצב רוח שפוף לאחר ההדחה מהגביע, בקבוצה לא מתייחסים לכך ומבהירים: "אומרים שק"ש סיימה את העונה השבוע? אנחנו כביכול סיימנו כבר לפני חודש. אין לזה משמעות כי הם ירצו לנצח, במיוחד אחרי שסילבס נשאר".


מבחינת ההרכב, נראה שעשרה שחקנים בטוחים בהרכב כשההתלבטות היחידה היא בחלק הקדמי: לידור כהן אמור לפתוח, אבל בשלב זה טרם הוחלט מי מבין גרגורי טאדה, אליבלטו ותאי בריבו הצעיר ישחקו לצדו. רישאר סומא יפתח בעמדת המגן השמאלי, אחרי שאורי מגבו נותר מחוץ לסגל.



לידור כהן. צפוי לפתוח בחלק הקדמי, השאלה מי לצדו (עדי אבישי)


הבשורה עבור שרון מימר והצוות המקצועי היא חזרתו של עומר דנינו לסגל, לראשונה מאז משחק הגביע מול הפעל כפר סבא בינואר. נאור פסר, שהיה מתוכנן לחזור לסגל, שוב סבל מכאבים באימון המסכם וייעדר. בשורה נוספת מגיעה מכיוונו של לירוי צעירי. הקשר, שהיה אחד מעמודי התווך בעונה שעברה, צפוי לחזור להרכב ובכך לשים סוף לסאגה סביבו.


מימר לא תרגל הרכב באימון המסכם ובחדר ההלבשה שחקני הקבוצה דיברו ביניהם על כך שטרם ברור מי יפתח ואם מימר יחולל הפתעה של הרגע האחרון. למרות הצפי שיעזוב בסיום העונה והתחושה שיוסי גינזבורג יפתח בשער, צחי גיגי הוא זה שיעמוד בין הקורות. בנוסף, הקשר יובל שבתאי לא נכלל בסגל למשחק ומעמדו מעורער לקראת העונה הבאה. כידוע הקשר לא זוכה לקרדיט ולא מן הנמנע שהצדדים ייפרדו בסיום העונה.


איתמר ניצן צפוי לחזור לשער ק"ש אחרי חודשיים

לאחר ההדחה הכואבת בחצי גמר גביע המדינה, תחזור מחר (שבת) הפועל קריית שמונה לליגה ותצא למשחק החוץ בפתח תקווה במטרה לסיים את העונה במקום השביעי. בקריית שמונה מסבירים את הרצון לסיים במקום גבוה ככל שניתן גם בכדי לזכות במענקי המיקום וגם בכדי לתת עוד כוח לשלד שנבנה העונה לקראת השנה הבאה. במועדון הביעו שביעות רצון מההחלטה של הבעלים איזי שרצקי להמשיך ולתת את המושכות למאמן חיים סילבס.



ניצן. החלים מפציעה בת חודשיים (ערן לוף)


"סילבס הוכיח שהדרך שלו הובילה את המועדון למשחקים נהדרים בעיקר בחלק השני של העונה. עברנו את באר שבע בסטייל ברבע הגמר והיינו מצוינים במשך מחצית וחצי מול בית"ר ירושלים", אמר גורם בקריית שמונה. גם בקרב השחקנים ישנה תמימות דעים שסילבס ראוי להמשיך עונה נוספת. "אנחנו רוצים לנצח את פתח תקווה ולהוכיח כי ההחלטה של איזי לגבי המאמן הייתה נכונה" אמר שחקן בקבוצה. סילבס אינו מתכוון לוותר במשחקים הקרובים והוא יעלה עם רוב השחקנים הבכירים כאשר מספר שחקני ספסל יקבלו הזדמנות להוכיח את עצמם. מי שצפוי לחזור להרכב הוא השוער איתמר ניצן שנפצע לפני חודשיים ורק לפני שבועיים חזר לכושר מלא. במועדון החמיאו לשוער מהדי זועבי על התקופה האחרונה ובכל זאת ייתנו הזדמנות לניצן. גם המגן מילוש רדובייביץ צפוי לחזור להרכב ואילו סאן מנחם יחזור לקישור.


הרכבים משוערים
מכבי פ"ת:  צחי גיגי, עודד אלקיים, תומאש סיבוק, ז'והאן מרסיאל, רישאר סומא, רומאריו פירס, לירוי צעירי, יוסי בניון, מנור סולומון, לידור כהן, גרגורי טאדה (אליבלטו, תאי בריבו).


קריית שמונה: איתמר ניצן, מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, קרלוס קוויאר, מילוש רדובייביץ, אפונסו טיירה, עומר לקאו, סאן מנחם, מוחמד שכר, נייגל האסלביינק, שון וייסמן (שובל גוזלן).

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי