עמיר תורג'מן: קיבלתי החלטה ובתור המאמן אני זה שקובע

אור אינברום
אור אינברום | דני מרון

במ.ס אשדוד מאושרים מהניצחון 1:2 על מכבי חיפה, אך גם דרוכים לקראת המשחק הבא מול עכו. אינברום בעט פנדל בניגוד להוראת המאמן והוחלף: "זה ייסגר בתוך המועדון". קינדה ישוב תוך שבועיים, ביטון יעבור צילום

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד ניצחה אתמול (שבת) 1:2 את מכבי חיפה ושמרה על פער שלוש נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום, לקראת משחק החוץ בשבת הקרובה מול הפועל עכו. מעבר לניצחון הגדול, הפרשה שתפסה כותרות היא של פנדל הניצחון שכבש אור אינברום – שבעט בניגוד להוראה של המאמן עמיר תורג'מן.

ביום שישי, בתום האימון המסכם, נרשם על הלוח בחדר ההלבשה כי אם ייפסק פנדל יבעטו אותו משה אוחיון או מאוריסיו קורדיירו. באותו ערב כתב עוזר המאמן ארז בלפר בקבוצת הוואטסאפ של המועדון כי העונה לא נקבעה שום בעיטת פנדל לטובת אשדוד והפנדל האחרון נפסק לפני יותר משנה במשחק החוץ נגד הפועל אשקלון שהסתיים בתוצאת תיקו 1:1. את הפנדל החמיץ אור אינברום.

כשנקבע הפנדל לטובת אשדוד ביקש הקשר וובה בראון לבעוט ונענה בחיוב על ידי המאמן עמיר תורג'מן. גם אור אינברום חש ביטחון ולקח את הכדור, למרות שנאמר לו כי המאמן החליט אחרת. אינברום – שזכר את ההחמצה נגד אשקלון – לא נשמע להוראות ובעט פנימה את שער הניצחון, אך ראה את עצמו מוחלף מיד. אינברום ירד לחדר ההלבשה, משם הוחזר לספסל על ידי משה אוחיון והספיק ללחוץ יד למאמן עמיר תורג'מן.


אינברום מתעקש לבעוט. הפעם הוא גם הבקיע (דני מרון)

"אני שמח שאינברום הבקיע היה נחוש ועשה זאת נכון, אבל אם המועדון רוצה לקפוץ מדרגה ולהפוך לקבוצה יותר חזקה מנטלית לפי כללים מסודרים המאמן הוא הקובע וזאת ההחלטה שלו", הבהיר עמיר תורג'מן, "אני קבעתי שהבועט יהיה וובה בראון ולא אור אינברום. הנושא ייסגר בתוך הבית". אתמול איבד הקפטן טום בן זקן את סרט הקפטן לאחר תקרית בתחילת השבוע שעבר ואי מילוי הוראות המאמן עמיר תורג'מן, שהעביר את הסרט לאוחיון הוותיק.

לאחר שאיבדו עד סיום העונה את יובל יעקובוביץ' בשל פציעה, מסתמן כי גם דן ביטון לא ישחק לפחות חודש ימים לאחר שסובב את ברך שמאל מה שמקשה עליו ללכת. ביטון יעבור צילום שיקבע את חומרת הפציעה ודרך הטיפול. הבשורה החיובית למועדון היא מהכיוון של הקשר גדי קינדה שאמר אתמול: "אני מתכונן לחזור להתאמן ביום ראשון (היום, א.ג) ולהיות כשיר לשחק כבר בתוך שבועיים לאחר הפציעה ברצועת הברך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי