וארן: עשיתי טעות, לא יקרה יותר. יש לי כבוד לנשים

שכטר
שכטר | דני מרון

חלוץ בית"ר בראיון לאתר הרשמי: "זה שדבר נעשה בהסכמה לא הופך אותו לנכון. אמרו עלי מילים קשות וניסו לגמור אותי". קונטה עשוי להיכלל בסגל מול מכבי ת"א בשני, היציע המזרחי ייפתח

(גודל טקסט)

אנתוני וארן, דמות שעד לפני שנה הייתה מוכרת רק לעכברי הליגה הלאומית, הפך בחודשים האחרונים לאדם הכי מדובר בבית"ר ירושלים. בתחילה זה היה בזכות השערים הרבים שכבש בעונת הבכורה שלו בליגת העל, אך לאחר מכן בגלל הסרטון המיני שהופץ בהשתתפותו. היום דיבר החלוץ לאתר הרשמי של בית"ר ירושלים על הכל.

"מה שראיתם זה באמת לא אני, מי שמכיר אותי פה בבית"ר, השחקנים, האנשים הקרובים, המשפחה, והחברה שלי, מכירים אותי יותר טוב מכל מי שראה אותי פעם אחת בסרטון, ויודעים שזה ממש לא אני", פתח את דבריו, "הרגשתי שאנשים רצו לגמור לי את הקריירה. מעבר להפצת הסרטון, זה לא פגע רק בי, אלא בכל מי שתומך בי. החברה לקחה את זה קשה וזה יצא מפרופורציות בצורה שלא דמיינתי".

תחושת חרטה: "יש תחושת חרטה כי זה לא נראה טוב. למרות שאין עבירה פלילית והכל היה בהסכמה, זה לא הופך את זה לנכון. אבל כן, אני חושב שזאת טעות של ילדים. חשוב להזכיר גם שהייתי רווק. זה היה משהו חד פעמי". 

וארן. היה בתקופה טובה לפני הפרשה (עדי אבישי)
וארן. היה בתקופה טובה לפני הפרשה (עדי אבישי)

האנשים שקראו לו אנס: "המילים הקשות האלה גמרו אותי ואת המשפחה שלי. מעבר לסרטון זה הפך אותי לקורבן בסופו של דבר. אני לא בנאדם כזה, זה לא מתאים להגיד עליי דברים כאלו. זה יכול לפגוע בהרבה מאוד אנשים. בת הזוג שלי והמשפחה שלי נפגעו מזה".


מסר לדור הצעיר:
"מה שיש לי להגיד לילדים זה תיזהרו מהדברים האלו. אפשר ליהנות בחיים אבל חייב לתת כבוד לפרטנרית. יש לי כבוד לנשים. יש לי חברה כבר הרבה זמן והיא יכולה להעיד על כך. טעויות קורות. פעם אחת ופעם אחרונה".

קלטינס ושכטר עשויים לפתוח מול מכבי ת"א
ונעבור לצד המקצועי. אנטואן קונטה, מגנה הצרפתי של בית"ר ירושלים שנפצע לפני כחודש וסבל מקרע קטן במיניסקוס, הפתיע אמש את אנשי הקבוצה כשסיים אימון מלא ונראה כשיר לחזור לשחק. כזכור, קונטה החליט לעבור הליך שיקום ללא ניתוח ובשל כך החמיץ את שלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה. בבית"ר אמרו שאם הצרפתי יצליח להשלים בהצלחה גם את האימונים בשבת ובראשון, הוא ייכלל בסגל למשחק נגד מכבי תל אביב ביום שני בטדי.

בית"ר סבלה לאחרונה ממכת פציעות גדולה שהשביתה חלק משחקני הקבוצה למספר משחקים וכעת נראה שמרבית הפצועים ישובו לסגל ולצוות המקצועי יהיה כאב ראש לא קטן בכל הנוגע לאיוש ההרכב. דוד קלטינס ואיתי שכטר החלימו לחלוטין מפציעות והם מועמדים לפתוח בהרכב נגד מכבי ואופיר קריאף, שהחמיץ את המשחק נגד בני יהודה בשל מתיחה במפשעה, ערך השבוע אימונים חלקיים על מנת לתת לו להתאושש ולהחלים לחלוטין. קריאף ינסה להתאמן בשבת ובראשון ואם ישלים את שני האימונים, גם הוא יחזור לסגל ביום שני.

לראשונה מזה ארבעה משחקים ייפתח היציע המזרחי בטדי ובמועדון מצפים לקהל רב למרות ההפסד לבאר שבע והתיקו נגד בני יהודה בשני המשחקים האחרונים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי