קרויף: "מיץ' גולדהאר מאוד מאוכזב וכואב את מצב הקבוצה"

ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף | דני מרון

מאמן הצהובים התייחס למשבר הגדול שעובר על המועדון לפני המשחק מול בני יהודה (20:15, שידור ישיר בספורט4): "אני לא יכול להאמין לזה". וידאר: "מרוצה במכבי ת"א, אבל ברור שבעתיד ארצה לשחק בליגה יותר גדולה"

(גודל טקסט)
ג'ורדי קרויף, מאמן מכבי תל אביב, ערך מסיבת העיתונאים לקראת המשחק בשבת (20:15, שידור ישיר בספורט4) מול בני יהודה. הצהובים נמצאים בנקודת השפל בתקופתו של ההולנדי הן כמנהל מקצועי והן כמאמן, אחרי שפתחו את הפלייאוף עם ארבעה הפסדים רצופים.


מכבי תל אביב עם אפס נקודות מאז פתיחת הפלייאוף ואיבדה סיכוי מעשי להתמודד על האליפות (12 נקודות מהמוליכה הפועל באר שבע) וקרויף אמור להתייחס לכך וכן לסגל לקראת המשחק עם הכתומים וכמו כן לסיכוי לאבד את הכרטיס לאירופה. הצהובים במקום הרביעי מקדימים את מכבי נתניה החמישית בשלוש נקודות בלבד. הפסד וניצחון של היהלומים ביום ראשון (20:30, שידור ישיר בספורט1) על הפועל באר שבע יוריד את מכבי תל אביב למקום החמישי, שלא מעניק כרטיס.


ג'ורדי קרויף פתח: "אני מקווה שהשחקנים רואים את המצב בטבלה, לפני שהתחיל הפלייאוף היינו שתי נקודות מהמקום הראשון ותראו איפה אנחנו עכשיו. אני לא יכול להאמין לזה, אני מניח שגם השחקנים. שינינו את ההרכב, אבל אני חושב שזה לא בקטע של הרכבים וטקטיקות, אנחנו בבעיה בעיקר בגלל שאנחנו סופגים יותר מדי שערים. ספגנו הרבה שערים בארבעת המשחקים האלה לעומת 20 שערים ב-26 משחקים לפני כן. וזה בטח לא אשמת השוער או שחקני ההגנה. את ההגנה מתחילים מההתקפה".



כואב את המצב. גולדהאר (דני מרון)


הכרטיס לאירופה: "אנחנו חייבים לעצור את המומנטום השלילי ולהתרכז אך ורק בזה. לא להסתכל הצידה מה הקבוצות האחרות עושות, או איך הם עוזרות לנו. ברור שהשחקנים שלנו רוצים לשחק באירופה, ויש לנו גם שני שחקנים שיילחמו על מקום במונדיאל (ראיקוביץ' ו-וידאר), ויש כמובן את השחקנים ללא חוזה שנלחמים להישאר בקבוצה לעונה הבאה".


על גולדהאר: "הוא דיבר איתי אחרי בית"ר ירושלים. אם הוא היה רוצה להגיד בפומבי הוא היה עושה את זה. אני כן יכול להגיד שכבעלים מאוד שאפתן הוא מאוכזב וכואב את מצב הקבוצה".


מתן חוזז ויונתן כהן מולם הצהובים יתמודד מחר: "השחקנים המושאלים תמיד משחקים נגדנו באובר מוטביציה. אני בטוח שחלק מהם ישתלבו בקבוצה בעונה הבאה. הם הוכיחו שמגיע להם".

 

 הוכיח שמגיע לו. מתן חוזז (עדי אבישי)


ההפסד לבית"ר: "בסיבוב השני ניצחנו בטדי וההרכב היה די דומה, כך שאני חושב שהכל בראש. יש דברים שאי אפשר להסביר רק ביכולת מקצועית. יש המון שאלות לא ברורות בכדורגל".


אווירת סוף עונה: "זה ממש לא כך. השחקנים מאוד מודאגים ממצב הקבוצה, יש להם גם את הכבוד המקצועי, ויש להם מה להוכיח לעונה הבאה".


ארבעת ההפסדים הרצופים: "יש דברים שאי אפשר להסביר, ועדיין חלק מהגולים שספגנו היו שערים רכים, או חוסר מזל, כמעט בכל משחק היינו קרובים להפוך את התוצאה. תסתכלו על כל משחק ותראו שבכל משחק יכולנו לנצח או לסיים בתיקו".


תזמון ההודעה שסיים את דרכו: "היו לכך צדדים לא טובים אבל גם צדדים טובים. אם המנג'ר שהאמין בך הולך, אתה חייב להוכיח את עצמך כדי לשמור על המקום שלך. אנחנו לא הפסדנו את הליגה בשלושת המשחקים האחרונים. שיחקנו מול קבוצות ממש טובות בפלייאוף העליון. עובדה שאיבדנו נקודות גם מול קבוצות חלשות שלא היינו צריכים להפסיד להן במהלך העונה".


 קרויף וגולדהאר במהלך מסיבת העיתונאים המדוברת (דני מרון)


וידאר קיארטנסון, שהתייצב לצידו של ג'ורדי קרויף, אמר: "נכנסנו לתקופה רעה וספגנו שערים שלא היינו צריכים לספוג ודבר הוביל לדבר. אני רוצה להיות במונדיאל ברוסיה וכדי להיות שם אני חייב לשחק טוב. אני מאוד מרוצה במכבי תל אביב אבל ברור שבעתיד ארצה לשחק בליגה יותר גדולה".


כמות השערים שכבש העונה: "אני קודם כל חושב על הקבוצה שלי. הייתי מעדיף לכבוש פחות ושהקבוצה תהיה במקום יותר טוב. אני מעדיף שהשערים שלי יביאו נקודות לקבוצות. אני פחות מסתכל על מספרים אישיים. המטרה שלי היתה לזכות באליפויות. יש לי שנתיים בחוזה שלי ואני חושב בינתיים רק על העונה הנוכחית ולא על שום דבר אחר". 



"בעתיד ארצה לעבור לליגה גדולה יותר" (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי