ערן לוי התנצל בפני אוהדי נתניה: מרוב שרצינו, קרה מה שקרה

ערן לוי
ערן לוי | דני מרון

החלוץ פנה לקהל באמצעות האינסטגרם אחרי ה-5:1 לב"ש: "מצטער, הרגשתי כמוכם". דראפיץ' הבהיר: "אף אחד לא ייקח מאיתנו את איפה שאנחנו נמצאים". להויבך יוצע, אם בכלל, חוזה לעונה, דני עמוס טרם חתם

(גודל טקסט)
אכזבה קשה במכבי נתניה לאחר התבוסה אמש (ראשון) 5:1 לאלופה הפועל באר שבע באצטדיונם הביתי. הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מאוד רצתה להשלים משחק שלישי העונה ללא הפסד מול הקבוצה של ברק בכר ובעיקר לעשות צעד נוסף לעבר השגת הכרטיס לאירופה, אך איבדה את הראש במחצית השנייה והובסה.


דקות ארוכות עמדו שחקני הקבוצה בהלם ולא עיכלו את התוצאה המשפילה, כאשר הקפטן ערן לוי התקשה להבין מה קרה לקבוצתו ונשאר אחרון על כר הדשא כשהוא לא רגוע ואף נקלע למיני עימות עם בן שהר, חלוץ הפועל ב"ש. לוי יצא מהאצטדיון בסופו של דבר כאשר על ראשו כיפה שחורה. "כדורגל זה משחק של טעויות והיום עשינו יותר. עדיין, אף אחד לא ייקח לנו את איפה שאנחנו נמצאים ואת הפרגונים שקיבלנו כל העונה", ניסה בסיום המאמן סלובודאן דראפיץ' לגונן על שחקניו.


"אני גאה בשחקנים שלי ובמחצית הראשונה היה קצב טוב שאהבתי לראות", המשיך המאמן הנתנייתי, "לגבי התפיסה בארץ – אני חושב שאם הרבה קבוצות ישחקו ככה פתוח והתקפי, הכדורגל שלנו יילך בכיוונים נכונים. ככה אנחנו מאמינים. אין לנו איזה משקל על הגב או לחץ של אליפויות. אם היינו רצים לאליפות, אולי הייתי משחק בסגנון אחר ויותר סגור".



דיא סבע מאוכזב. "אם היינו רצים לאליפות אולי הייתי משחק יותר סגור" (דני מרון)


ומה בנוגע לקהל? למרות התבוסה, הקהל הנתנייתי, על אף הכאב מהתבוסה ליריבה המושבעת, עודד בסיום את השחקנים (לפחות החלק שנשאר באצטדיון) והעריך רבות את העבודה הקשה של הקבוצה העונה. כפי שפרסמנו אתמול, שחקני נתניה זכו למסרונים אישיים מחלק מהאוהדים שדרשו מהם להילחם ולחבל בסיכויי האליפות של ב"ש, אך הדבר לא קרה.


התקפת ב"ש תפסה את סגנון המשחק הגבוה של נתניה במבוכה פעם אחר פעם והאופי, שדובר עליו כ"כ הרבה העונה, שוב עמד בעוכריהם של הצהובים גם במקרה הנוכחי. דראפיץ' סירב לקחת את הדברים קשה: "מה שעבד 32 מחזורים, עבד פחות טוב. אם לא היינו מוכנים? במחצית הראשונה היה קצב טוב והיינו במשחק. עשינו היום יותר טעויות מבמשחקים הקודמים ונגד הפועל ב"ש אתה משלם. מאוד רצינו לנצח בשביל הקהל שלנו ובשבילנו כדי להגיע לאירופה. אין הרבה הסברים, נבוא לאימון שחרור ונתכונן לבית"ר. נצטרך לשכוח את המשחק הזה. זו קבוצה צעירה, זה שכר לימוד מאוד משמעותי השנה הזאת. אני מקווה מאוד שלא נעשה עוד טעויות כמו היום".


ערן לוי, שכאמור לקח בצורה קשה את ההפסד ושכב דקות ארוכות על כר הדשא ואף התעמת בין השאר עם בן שהר מהפועל באר שבע, פרסם היום התנצלות באינסטגרם: "יש רגעים שמרוב שאתה רוצה, קורה מה שקרה אתמול. כל העונה אנחנו נותנים את ה-100 אחוז ומי כמוני הרגיש כמוכם אתמול. מצטער! תמיד נמשיך לתת את הכל בשביל הסמל שנקרא מכבי נתניה. אוהב אתכם תמיד".


 

יש רגעים מרוב שאתה רוצה מאוד אז קורה מה שקרה אתמול,כל העונה אנחנו נותנים את ה100 אחוז,מי כמוני הרגיש כמוכם אתמול,מצטער! ותמיד נמשיך לתת את הכל בשביל הסמל שנקרא מכבי נתניה. אוהב אותכם תמיד

A post shared by ערן לוי (@eranlevi99) on



כעת הפער ממכבי ת"א הנמצאת במקום המוביל לאירופה עומד על שש, ומהפועל חיפה, שנמצאת עם משחק חסר על חמש. בנתניה ציינו לאורך כל השבוע שאף אחד לא יבכה אם הקבוצה לא תעפיל לאירופה, אך הם משתמשים במטרה זו כדי לשמור על רמת מוטיבציה גבוהה עד סוף העונה עבור השחקנים: "אירופה? נצטרך להציג את היכולת שלנו עד סוף העונה, עשינו שבע נקודות בפלייאוף העליון ואנחנו עדיין לא הקבוצה הכי גרועה שם", הבהיר דראפיץ'.


"אם רצינו להכריע את האליפות? לקחנו ארבע נקודות מב"ש, בעיה של הגדולות שלא לקחו מולם את הנקודות נגדם", הוסיף המאמן. "אנחנו לא צריכים לעשות חשבונות לאף אחד. אנחנו בפלייאוף העליון לקחנו שבע נקודות. קיבלנו הרבה פרגונים מהתקשורת והיום אנחנו צריכים לקבל בראש ולראות סוף סוף איך זה לעמוד ולקבל חמישיות ולענות לשאלות".


בקבוצה עדיין לא הודיעו לבלם טים הויבך על מימוש האופציה בחוזה שלו. בגלל דרישתו לחוזה ארוך טווח, היכולת הפחות טובה שהציג יחד עם שאר חוליית ההגנה והמועמדות של קרלוס קוויאר, נראה שבנתניה לא יציעו לו חוזה ארוך טווח ואם ירצה להישאר, יצטרך להתפשר, אם בכלל, על חוזה לעונה אחת נוספת.



הויבך מקדים את בן שהר. חוזה לעונה אחת בלבד? (דני מרון)


בעניין אחר, למרות שסיכם על חוזהו החדש, דני עמוס, עדיין לא חתם על חוזהו החדש במכבי נתניה. בסביבת המו"מ מבהירים שאין מדובר באיזושהי בעיה, והצדדים ממתינים לסוכנו של השחקן, אבי נמני, על מנת לחתום עליו סופית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי