קלינגר: יכולים להיות גאים, בגמר תהיה דינמיקה אחרת

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

למרות ההפסד 1:0 לבית"ר, בהפועל חיפה אופטימיים לקראת גמר הגביע. יואב כץ: "המשחק הזה נותן לנו תקווה לגמר". הבעלים שנחת בישראל כדי להאריך חוזים: "יש מועדון, סוכן, אבא של החברה של השחקן, זה מסובך"

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה יצאו ברגשות מעורבים מההפסד 1:0 הביתי לבית"ר ירושלים, כשמצד אחד הקבוצה שוב הפסידה ליריבתה במגרשה הביתי, אך מצד שני במועדון תולים תקווה כי היכולת במחצית השנייה תביא לתוצאה אחרת במפגש הזהה בגמר גביע המדינה בעוד יותר משבועיים.

מאמן הקבוצה ניר קלינגר נשמע אופטימי לאחר ההפסד, והתייחס גם לספק שער של עדן בן בסט שלא אושר: "אני מסתכל קדימה אל המשחר בעוד שבועיים וחצי ושואב אופטימיות. אי אפשר לומר שקבוצה אחת הגיעה ליותר הזדמנויות. החלטה של שופטים, אין לנו מצלמות קו השער, אבל נראה לי שהיה גול. אפשר לשאוב עידוד וללכת עם גב זקוף. אנחנו לא יכולים להיות במגמת ירידה כשאנחנו משחקים כל כך טוב. השליטה שלנו הייתה ברורה. המשחק הוכיח לנו שאנחנו קבוצה ראויה ואנחנו יכולים להיות גאים על מה שעשינו. אחרי המאמץ בבאר שבע המחצית הראשונה הייתה די שוויונית. יש קרב על האליפות, באר שבע ובית"ר לא יבואו לטייל בשאר המשחקים. העובדה שלא ניצחנו את בית"ר? אין לזה השפעה על הגמר. להיפך. הגמר זו דינמיקה אחרת. במחצית הצלחנו להתעלות ולשלוט, להכתיב קצב".

גם הבעלים יואב כץ שנחת בישראל נשמע מאופק בסיום ואמר: "פסלו לנו שער לא בצדק. המשחק הזה נותן תקווה למשחק הגמר. אנחנו צריכים להגיע למקום הרביעי דרך הליגה ולא לסמוך על הגמר. יש חמישה משחקים של חיים ומוות ויש משחק קשה בנתניה. חשבנו שגמרנו את הליגה בסוף הסיבוב השני, אבל לא. כרגע רק התחלנו את הליגה".

למעשה הבעלים הגיע לישראל בגלל שתי סיבות – הראשונה להיות נוכח בגמר הגביע והסיבה השנייה היא להתחיל בסבב פגישות עם שחקנים שאינם מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. עוד לפני המשחק נפגש כץ עם הבלם גבריאל תמאש והשניים הגיעו לסיכום בעל פה. אגב, בסביבתו של הרומני טוענים כי החתימה רשמית תהיה האחרונה וזאת לאחר שכץ ינסה לשכנע את רוב הסגל להישאר עונה נוספת. כץ אמר בנושא: "רוב הסגל חתום, השאר הם חמישה-שישה שחקנים שנדבר איתם. יש לך מועדון, סוכן, אבא של החברה של השחקן – זה מורכב. זה יסתיים ותהיה קבוצה חזקה".


תמאש. הגיע לסיכום בעל פה עם כץ (ערן לוף)

הבלם ניסו קפילוטו התייחס גם הוא להפסד ואמר: "לא היינו שווים הפסד. לא הרגשנו נחיתות אלא עליונות ופשוט הכדור לא נכנס. פעמיים פגענו בקורת השער. לגבי העונה הבאה? כרגע יש לנו מטרות יותר חשובות מהחוזים". מי שלא לקח חלק במשחק הוא הקשר המולדבי ראדו גנסארי שנפצע בשבוע שעבר ובמועדון מקווים כי האחרון יהיה כשיר לגמר גביע המדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי