וואקמה: רק עכשיו אני מתחיל לחזור לכושר המוכר שלי

טוני וואקמה
טוני וואקמה | דני מרון

חלוץ הפועל באר שבע מקווה לסיים את העונה באופן מוצלח ולהשתחל ברגע האחרון לסגל נבחרת ניגריה במונדיאל: "הייתי בחוץ כמה שבועות, עכשיו אני כבר מרגיש יותר טוב עם הגוף שלי"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע קיבלה ביום ראשון את טוני וואקמה בחזרה. החלוץ הניגרי שבר בצורת ממושכת וכבש פעמיים ב-1:5 הענק על מכבי נתניה ביום ראשון האחרון. בראיון בניגריה הוא סיפר כמה חיכה לחזור ואיך הוא מרגיש לקראת מחזורי הסיום של העונה.

"אני שמח מאוד שהבקעתי. הייתי בחוץ במשך כמה שבועות בגלל פציעה. רק עכשיו אני מתחיל לחזור לכושר שלי ולהרגיש טוב עם הגוף", סיפר וואקמה שמקווה להשלים את המלאכה ולזכות באליפות שלישי ברציפות.

"המשחק היה טוב מאוד עבורנו, למרות שזה היה משחק קשה מאוד זו הייתה תוצאה שהיינו צריכים ואני שמח שהשגנו את שלוש הנקודות. אנחנו פשוט צריכים להמשיך לעבוד קשה עכשיו ואני רוצה לכבוש עוד שערים ולהיות מאושר".

בימים האחרונים דווח שוואקמה לא נמצא בראש סדר העדיפויות של מאמן נבחרת ניגריה גרנוט רוהר לקראת המונדיאל ברוסיה. נכון לעכשיו המאמן הגרמני מעדיף חלוצים אחרים, אך שחקנה של הפועל באר שבע מקווה שסיום עונה מוצלח מבחינתו ישפר את סיכויי לפני הגביע העולמי.

טוני וואקמה. יגיע למונדיאל? (דני מרון
טוני וואקמה. יגיע למונדיאל? (דני מרון 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי