כמו בברצלונה: רונאלדיניו פותח בית ספר לכדורגל בישראל

רונאלדיניו בירושלים
רונאלדיניו בירושלים | יח"צ

כוכב העל הברזילאי וכדורגלן השנה בעולם לשעבר, הודיע כי יעשה זאת בירושלים בשיתוף עם בית"ר נורדיה ובהמשך בערים נוספות בארץ. בית הספר יחל לפעול בקיץ הקרוב

(גודל טקסט)

רונאלדיניו, אחד הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה, הודיע כי יקים בישראל בית ספר לכדורגל, שיחל את פעילותו בקיץ הקרוב מדובר בשיתוף פעולה בין האקדמיה לכדורגל של רונאלדיניו, ובין חברה המתמחה בפיתוח פרויקטים בתחום הספורט בראשה עומד המנכ"ל מאורו רוזנשיין. אלה חברו לביה"ס לכדורגל של בית"ר נורדיה ירושלים, ויקימו יחד את בית הספר של רונאלדיניו בבירה. בהמשך מתוכננים בתי ספר בערים נוספות. 


בית הספר עתיד לפעול בסטנדרטים הנהוגים בברזיל, שמספקים לשחקנים הצעירים הסעות מהבית ובחזרה, ארוחות צהריים וערב, פסיכולוג שיסייע בפן המנטלי לילדים ולהוריהם, מתקנים ומלתחות מסודרים, ולמעשה יהפוך ל"בית שני" עבורם. בית הספר מיועד לגילאי 6 עד 16, וישלב מאמנים ברזילאיים ומקומיים, הוא עתיד לפעול בהמשך במסגרת של פנימייה המשלבת ספורט ולימודים גם יחד. כיום פועל ביה"ס לכדורגל של רונאלדיניו במספר מדינות, בהן ארה"ב מצרים, דובאי ופרו. 


עבור רונאלדיניו, נוצרי מאמין, פתיחת בית הספר בארץ הקודש מהווה התרגשות מיוחדת. לדבריו, "אני מתרגש מאוד לפתוח דווקא בישראל בית ספר לכדורגל ומהאפשרות לסייע לילדי ישראל בני כל הדתות להרים את המשחק שלהם לרמות הגבוהות ביותר". 



רונאלדיניו בבירה. פיזר חיוכים לכל עבר (יח"צ)


ילדי בית הספר לכדורגל של בית"ר נורדיה ירושלים קיבלו בהתלהבות ובאהבה רבה את רונאלדיניו שהגיע למתחם עמק הארזים לרגל ההשקה של בית הספר לכדורגל של השחקן בישראל בשיתוף פעולה עם בית"ר נורדיה ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי