בית המשפט הוציא צו מניעה נגד העיצומים של השופטים

מחאת הקוונים
מחאת הקוונים | עודד קרני

בהודעה שהוציא ועד השופטים הודיע כי יחזירו את הצעדים בנושא המשא ומתן. ההתאחדות בתגובה: "הצד השני בחר לחזור לשיטת האיומים על אוהדים, קבוצות ושחקנים". למרות זאת, המשחקים בסוף השבוע יתקיימו כרגיל

(גודל טקסט)

ועד שופטי הכדורגל וההסתדרות הלאומית הודיעו הערב (חמישי) כי הם מחדשים בתוך 48 שעות את הצעדים הארגוניים במאבקם בנושא המו"מ הקיבוצי וזכויות השופטים בליגות המקצועית והחובבנית. בהמשך בית המשפט הוציא צו מניעה נגד הכוונה לבצע עיצומים בסוף השבוע הקרוב והמשחקים יתקיימו כרגיל. הצדדים ייפגשו בבית המשפט כבר ביום ראשון.

לטענת ההסתדרות והוועד, ההתאחדות גוררת ופועלת בניגוד להוראות בית הדין לעבודה ואינה מעבירה את ההצעה בנושא ההסכם הקיבוצי. נוסף לזאת, היא מבטלת פגישות ודוחה את רוב ההצעות הכלכליות לשתי הליגות.

תגובת ההתאחדות לכדורגל: "למרות התקדמות משמעותית בפגישות שנערכו בין הצדדים, ובכלל זה הגשת הצעה ראויה ומכובדת בעניין תשלום עבור כנסים מקצועיים ועוד, ורצון כן מצד ההתאחדות להגיע לעמק השווה, בחר הצד השני לחזור שוב לשיטת האיומים על האוהדים, הקבוצות והשחקנים בניסיון להלך אימים ולשבש את שגרת הכדורגל, והכל מתוך מחלוקת פנימית ויצר הרס חסר ריסון"/

"יש מידה גדולה של ציניות וגניבת דעת", הוסיפו בהתאחדות, "מצד אלה הטוענים לדחיית ישיבות כאשר לבקשתם מבוטלות פגישות באמתלות אישיות ובהסכמת הצדדים, או כאשר ארגון בשם ההסתדרות הלאומית נחרד מכך שבחופשת הפסח יש מי שאינם עובדים. ההתאחדות תפנה לבית המשפט כדי שפעם נוספת יבהיר לנציגי השופטים ולהסתדרות הלאומית כי יש גבול לכל תעלול. ודאי כאשר הוא בא על חשבון ילדים, בני נוער, אוהדים ואוהדות שרק רוצים ליהנות ממשחקי הכדורגל. בצד זאת, נמשיך להיות הצד הבוגר והאחראי ונקרא לחובבי הדרמות המיותרות לשוב לשולחן המשא ומתן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי