רוטן: אם היינו כובשים מוקדם יותר, היינו מנצחים

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב לאחר ההפסד 1:2 לקריית שמונה, אך אופטימי: "בעתיד שלי? נראה בשבוע הבא". שלושה אוהדים נעצרו לאחר שהכו אוהד ק"ש. סילבס חגג: "חשוב למצב הרוח של כולם, מאיזי עד אחרון העובדים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חלמה על ניצחון ליגה שלישי ברציפות לראשונה אחרי כמעט שנתיים. זה לא קרה. הירוקים חזרו לעצמם עם הפסד ביתי 2:1 לעירוני קריית שמונה. עידו דוידוב ואיסמעיל ריאן כבשו לק"ש שעלתה למקום השביעי. אופיר מזרחי רק צימק לקראת הסיום והירוקים נחלו הפסד מספר 15 מ-31 משחקים. נתון מדהים. 

לאחר המשחק, נעצרו שלושה אוהדי מכבי חיפה שהיו מעורבים בקטטה במהלכו. מדובר בשלושה תושבי יפו בשנות ה-40 לחייהם שהתעמתו עם אוהדי קריית שמונה לאחר כיבוש השער הראשון של האורחים והכו אותו. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע אלימות קשה לצפייה. אנו קוראים למשטרת ישראל ולבית המשפט לטפל בהם בחומרה למען יראו וייראו. מדובר בשלושה אנשים שאינם מוכרים למועדון, ושאינם בעלי מנויים. נדרוש ממשטרת ישראל את פרטיהם. למשחקי מכבי חיפה הם כבר לא ייכנסו. אנו קוראים לסבלנות ביציעים, מגנים את האירוע ונעקוב אחר העמדתם לדין ומיצוי העונש".

מאמן קריית שמונה חיים סילבס חגג: "כל ניצחון הוא חשוב, במיוחד בעונה בה לא ניצחנו יותר מדי. חשוב לנו לסיים את העונה בטעם טוב במקום הכי גבוה שאפשר ובעיקר לראות עם איזה חומר אפשר ללכת לעונה הבאה. זה חשוב למצב רוח של כולנו מאיזי ועד אחרון עובדי המועדון. אין קשר למה שקרה במשחק הקודם. גם המשחק ההוא היה ביזארי שברח לנו. היה חשוב לנו לנצח בשביל המאבק על המקום השביעי. כל משחק הוא הזדמנות להרוויח את החומר לעונה הבאה ואת השמחה שלנו. פרסום ההרכב של חיפה? זה לא מה שניצח לנו את המשחק".

על נייג'ל האסלביינק: "הוא תחת חוזה. מה יקרה אחר כך? אלו דברים שהם לא בשליטתי ודברים יזוזו עם עוד כמה שחקנים ולא רק איתו. יש לנו גם בלעדיו גרעין חזק שאפשר לבנות עליו לעונה הבאה. נשתדל לעמוד במטרות בעונה הבאה. אם זה יהיה איתו, נשמח. אם לא, נסתדר".

מאמן מכבי חיפה פרד רוטן: "הקבוצה הגיבה טוב במחצית השנייה, שם נראינו כמו בשני המשחקים האחרונים. אם היינו כובשים מוקדם יותר, יכולנו לנצח. בפתיחת המשחק זו לא הייתה הרמה שלנו. הם שיחקו טוב על התקפות מתפרצות, אבל במחצית השנייה יצרנו הרבה מצבים. אני לא חושב שלפרסום ההרכב הייתה משמעות. העתיד שלי? אני אופטימי. נראה בשבוע הבא".

סילבס. סילבס. "כל משחק הוא הזדמנות להרוויח את החומר לעונה הבאה" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי