צפו בתקציר: אשדוד ניצחה, אשקלון ועכו ירדו ללאומית

וובה בראון, ישראל זגורי
וובה בראון, ישראל זגורי | דני מרון

מאמן החירום יוסי מזרחי השאיר את המארחים עונה נוספת בליגת העל עם 0:1, וובה בראון סיפק את השער במבצע מסחרר. הקבוצה של דגו הייתה טובה יותר, אבל החמיצה בלי סוף ויכולה לבוא בטענות רק אל עצמה

(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל אשקלון 0:1, הורידה את המפסידה ואת הפועל עכו לליגה הלאומית בעוד אוהדיה ושחקניה חוגגים הישארות בליגה. התקשורת תעסוק במהלך השבוע במהלך המבריק של ג'קי בן זקן עם החילופים של עמיר תורג'מן במאמן החירום ועצם מבשרו של המועדון יוסי מזרחי.

אבל כל מי שהיה הערב (ראשון) במשחק ראה שוד לאור היום. אשדוד לא ניצחה אותו, אשקלון הפסידה אותו. המארחת הסתגרה רוב הזמן בהגנה כי בסך הכל 0:0 היה משרת אותה מצוין ושומר על פער של ארבע נקודות מהאורחת, כשיוותרו רק שש נקודות בקופה. מסאיי דגו עלה בהרכב התקפי, אבל השחקנים שלו לא הגיעו חדים ולא הפסיקו להחמיץ. ואז במתפרצת אחת וובה בראון כבש שער נפלא ואשקלון התפרקה מנטלית.

רודי חדד, שרק עלה כמחליף, ספג אדום ישיר מטופש והותיר את חבריו בעשרה שחקנים. עכשיו תגידו, אתם מדמיינים את חדד עושה דבר כזה כשיובל נעים על הקווים? הוא לא היה יוצא מהמגרש חי. ומהמיקרו למאקרו. אם נעים אכן הלך בגלל המצב בטבלה וכדי לגרום זעזוע הרי שאשקלון טעתה בגדול. עם נעים, אין מצב שהקבוצה היתה מפסידה בבית לעכו, עם נעים אין  מצב שהשחקנים היו עם צהוב אחד במחצית שלמה. דגו אולי מאמן מוכשר, אבל אין לו את הניסיון להוציא שחקנים לקרב. ונעים תמיד אמרנו שהוא מתאים לאשקלון כמו כפפה.


רוצ'ט. מי שלא כובש, אפילו יורד ליגה  (דני מרון)


ולרדת זה כואב (דני מרון)

מבלי לפגוע באף אחד, תוצאת המשחק לא היה טובה לכדורגל הישראלי. לאשקלון יש בסיס לא רע של אוהדים, בעוד מ.ס. היא רק הקבוצה השלישית בעיר שלה (לדרבי בליגה ב' באו 5,000 צופים). ומילה אחרונה על אור אינברום. למזלו של הקשר האגואיסט להחריד המשחק נגמר בטוב, אבל העובדה שהוא שחקן של גנט שהושאל למאריבור (או אוליח זה להפך) לא מצדיקה ניתוק כזה מהקבוצה שלך במשחק הכי חשוב של העונה.


זה שנשאר וזה שלא (דני מרון)

דקה 74 – רודי חדד נכנס במכוון  בברך של חן עזריאל שרק נכנס וספג אדום ישיר. בעונה שעברה היה זה חדד שהשאיר עם שער את האשקלונים בליגה, העונה הוא בדרך להוריד אותה עם פעולה חסרת אחריות.

הרכבים
מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, עמית ביטון, איגור פיליפנקה, שחר פיבן, קרלו ברוצ'יץ', וובה בראון, תום מונד, אור אינברום (אביב סולומון 90), בנצי מושל (ניר ברדע 84), דור ג'אן (חן עזריאל 73).

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אייל משומר (סער בנבנישתי 71), ברניסלב יובאנוביץ', אבי מלכה, עוז ראלי, ישראל זגורי, אדריאן רוצ'ט, משה לוגסי (רודי חדד 60, הורחק 74), טל איילה, דויד מנגה, ולדימיר דבאלישווילי (דובב גבאי 46)

מהלך המשחק
דקה 8
בעיטה אדירה של מנגה אבל הכדור פספס במעט את המסגרת.


קרב אווירי בדרום (דני מרון) 

דקה 21 – זגורי חדר מצוין משמאל והשאיר לאיילה שהתקדם וירה כדור אלכסוני ששוב פספס במעט את המסגרת.

דקה 25 – אינברום לקח כדור במרכז המגרש, התקדם וירה מ-25 מ' ליציע. הלו, כדורגל זה משחק קבוצתי לא?

דקה 28 – טעות קשה של איינוגבה שבעט כדור שוער היישר אל אינברום. הקשר התקדם ועל סף הרחבה ניסה לעבור שחקן ונבלם.


  אינברום. שכח שכדורגל זה משחק קבוצתי (דני מרון)

דקה 41 – ההזדמנות של אשקלון! – מהלך התקפי מצוין של האורחים הסתיים באחד על אחד. משומר הגיע מול ג'ראפי ובעט מחמישה מטרים אלכסונית לרשת החיצונית.


משומר. רק כמעט (דני מרון)

דקה 46 – דקה לאחר כניסתו חטף דובב גבאי כדור סמוך לשער אשדוד ושלח עומק, אבל הגנת המארחת הרחיקה.

דקה 54 – שוב אשקלון, הפעם איילה פרץ מהקו והעביר רוחב על פי השער אבל לא נמצאה רגל שתדחק את הכדור פנימה.

דקה 57, 0:1 לאשדוד! – בראון כדרר בפריצת יחיד ממרכז המגרש, חדר לרחבה כשמגני אשקלון מסתפקים בלצלם אותו וירה כדור לא חזק שפגע באיינגובה וחזר לרשת.


השער הכי חשוב של העונה (דני מרון)

דקה 71 – גבאי נותר חופשי בצד שמאל ובעט לידיו של ג'ראפי. מיד אחר כך התעמת החלוץ עם פיליפנקה, דבר שהוביל למהומה גדולה בין השחקנים. השופט לירן ליאני הרגיע את הניצים ושלף שלושה צהובים לגבאי, פיליפנקה ואיילה.


היצרים התלהטו רק בדקה ה-71. קצת יותר יצר במחצית הראשונה ואשקלון היתה כובשת (דני מרון)

דקה 74 – רודי חדד נכנס במכוון בברך של חן עזריאל שרק נכנס וספג אדום ישיר. בעונה שעברה היה זה חדד שהשאיר עם שער את האשקלונים בליגה, העונה הוא בדרך להוריד אותה עם פעולה חסרת אחריות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי