כץ: קלינגר למכבי חיפה? לא מאמין, אבל יש סיכוי כזה

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

הבעלים דיבר ב-103FM והתייחס לעתידו של מאמן הפועל חיפה: "הודיע לי שהוא יעדיף את הנבחרת". היכולת בפלייאוף: "התוצאות לא מספקות, אביא חיזוק אם נגיע לאירופה". הקבוצה מימשה את האופציות על בן בסט וסיוסטדט

(גודל טקסט)

לאחר התיקו הדרמטי ביום ראשון ויום חופש אתמול, חזרה הבוקר הפועל חיפה לאימוניה ופתחה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול בני יהודה. הבעלים יואב כץ והצוות המקצועי מייחסים חשיבות רבה למשחק שיהיה האחרון לפני גמר גביע המדינה, וזאת בשל הרצון להגיע לאירופה גם דרך הליגה ולנסות לסיים את העונה במקום השלישי.

הבוקר הודיעה הקבוצה לנציגיו של הקשר השבדי רסמוס סיוסטדט ולקפטן עדן בן בסט כי היא מממשת את האופציה עליהם. הבעלים יואב כץ מעוניין אף להאריך את חוזהו של בן בסט בכדי שיישאר בקבוצה עד הפרישה, אבל בשלב זה הבטיח לעצמו כי השחקן יהיה בחיפה בעונה הבאה.

בשלב זה אין החלטה לגבי עתידם של המגן דור מלול, הבלם ניסו קפילוטו והחלוץ אלון תורג'מן. בשבוע שעבר נפגשו כץ וסוכנם של השלושה גלעד קצב כאשר הצדדים העבירו את הרצונות שלהם ונקבעה פגישה נוספת שתיערך לאחר משחק הגמר. "השלושה מרוצים בהפועל חיפה והכול תלוי בהצעות של כץ", אמרו מקורביהם.

סויסטדט ו-וואקאמה. האריך חוזה (דני מרון)
סיוסטדט. האריך חוזה (דני מרון)

כץ עצמו שוחח הבוקר עם השחקנים וביקש מהם להגיע ממוקדים למשחק בשבת למרות שמדובר במשחק אחד לפני גמר גביע המדינה. כץ: "חשוב לי להגיע לאירופה דרך הליגה ופחות דרך הגביע". מבחינה מקצועית חיפה תקבל בחזרה את סיוסטדט ותורג'מן שצפויים לחזור להרכב.

מאוחר יותר יואב כץ דיבר בתכנית הספורט של 103 FM והתייחס למצבת השחקנים שתהיה להפועל חיפה בעונה הבאה: "הארכנו לעדן בן בסט את החוזה כבר. יש אי ודאות לגבי שחקן או שניים. זה לא מטריד, כי לא מדובר בהרבה שחקנים, אנחנו נמצא פתרון. הפתרון הטוב ביותר הוא כמובן להשאיר אותם ואנחנו עושים הכל בשביל שזה יקרה".

המטרות: "ההישגים שלנו בפלייאוף לא מספיקים. היו משחקים ששיחקנו טוב ולא הצלחנו לנצח. אני מקווה שהמזל יהיה איתנו בהמשך. גם קבוצות אחרות לא שיחקו טוב ויש הרבה פציעות בשלב הזה. אני רוצה לשחק באירופה ואם זה יקרה אני אחזק את הקבוצה בהתאם. מבחינה כספית זה מעט מאוד, אבל זה הישג".

עתידו של ניר קלינגר: "במצב שנוצר היום בכדורגל הישראלי אני חושב שהברירות של ניר זה או לצאת מחוץ לישראל או להישאר בהפועל חיפה. מכבי חיפה? לדעתי זה לא הולך לקרות, אבל יש אחוז מסוים שכן. אנחנו עושים מאמצים להשאיר אותו. הוא כבר הודיע לי שהוא יעדיף מינוי לנבחרת ואני לא מאשים אותו על כך, זה כבוד גדול לאמן נבחרת לאומית".



"מכבי חיפה? לא מאמין, אבל יש סיכוי קטן" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי