צפי ל-8000 אוהדים של באר שבע בטדי, זריהן וראדי בספק

אוהדי באר שבע
אוהדי באר שבע | צילום: דני מרון

הקבוצה השלימה את ההכנות לקראת המפגש מחר עם בית"ר ירושלים כשכל הכרטיסים לאוהדים האורחים נחטפו. איינבינדר ואל חמיד נחושים לשחק למרות פציעות קלות

(גודל טקסט)

 כשהחישובים המתמטיים פשוטים וצלחת האליפות מנצנצת באופק, השלימה הבוקר הפועל באר שבע את הכנותיה לקראת משחקה מחר (שבת, 21:00) מול בית"ר ירושלים.

לתחושות הטובות בקרב השחקנים תורמת ההתגייסות ההמונית של אוהדי הקבוצה, שיצבעו מחר את חלקו הדרומי של טדי באדום. כל 6000 הכרטיסים שהועברו עד כה לבירת הנגב נחטפו כמו לחמניות טריות, וההערכה היא שההקצאה תגדל בהתאם לדרישת הקהל. ארגוני האוהדים מעריכים ש-8000 מאנשיהם יהיו באצטדיון. השיירה האדומה תנוע מחר לכיוון ירושלים, ותכלול מאות כלי רכב פרטיים והסעות מאורגנות. האוטובוסים ייצאו מחר ב-16:45 ממגרש החניה בטרנר.

באימון המסכם שהתקיים היום (שישי) בשעות הבוקר לא תורגל ההרכב, והדגשים הטקטיים יימסרו באסיפה שתיערך בבית המלון בירושלים שבו תשהה הקבוצה במהלך סוף השבוע.

שחקני הפועל באר שבע. מוכנים למשחק העונה (דני מרון)
שחקני הפועל באר שבע. מוכנים למשחק העונה (דני מרון)

דן אייניבינדר וחאתם אל חמיד לא כשירים לחלוטין, אבל נחושים בדעתם לשחק בכל מחיר. ניב זריהן (רגישות במפשעה) ומהראן ראדי (כאבי גב) יטופלו ב-24 השעות הקרובות ונמצאים בספק להתמודדות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי