רוטן: רוצה להישאר, אבל המאחרים גרמו לי למחשבות

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

מאמן מכבי חיפה הבהיר כי ההתנהגות של אזולאי, לויטה, מאיר ואלברמן שאיחרו לאסיפה לפני המשחק והודחו מההרכב גורמת לו למחשבות עזיבה. בנוסף, ההולנדי ביצע תנועת השתקה לאוהדי בני סכנין. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי חיפה סיימה הערב (שבת) ב-1:1 עם בני סכנין אבל מה שהעסיק את המועדון והמאמן, פרד רוטן, זה האיחור בהגעה לאסיפה שלפני המשחק של ארבעה מהשחקנים שהיו אמורים לפתוח בהרכב ובעקבות כך הודחו מהסגל: שלומי אזולאי, רז מאיר, אוהד לויטה וגל אלברמן. "היה לי קל להחליט על הדחת השחקנים שאיחרו. הם היו צריכים להגיע מוקדם יותר למועדון. יש לנו חוקים והם אומרים שאתה צריך להגיע בזמן", אמר ההולנדי בסיום המשחק. 

"אם הייתי אומר להם למשל 'תגיעו בשעה מסוימת כדי לקבל מלא כסף', הם היו מגיעים", עקץ המאמן והבהיר שהעניין גורם לו למחשבות בקשר לעתידו במועדון: "המועדון רוצה שאשאר ואני רוצה להישאר, אבל לא כשיש שחקנים שמתנהגים ככה. משהו צריך להשתנות פה. אני מקצוען ואני לא יכול להסכים ששחקנים שיש להם עוד שני משחקים לשחק העונה לא מגיעים בזמן. זה גורם לי למחשבות ולפחדים בעתיד בנוגע למועדון".

השמועות לגבי עתידו: "צריך לשאול את אלאך אם אני ממשיך. בשבועות האחרונים יש כל כך הרבה שמועות ואני לא שולט עליהן".

אגב, לאחר שריקת הסיום צעקו חלק מאוהדי סכנין לעבר מאמן מכבי חיפה פרד רוטן והאחרון בחר להגיב בתנועת השתקה לעברם. בעוד בחיפה, הבלם אליסון דוס סנטוס זעם על צוות השיפוט לאחר המשחק על שריקת הפנדל. דוס סנטוס קיבל כרטיס צהוב ורק בהתערבות חבריו לקבוצה ירד מכר הדשא.

פרד רוטן. מודאג לגבי עתיד המועדון (ערן לוף)פרד רוטן. מודאג לגבי עתיד המועדון (ערן לוף)

מאמן בני סכנין, טל בנין, שבתקופה האחרונה שומע מהתקשורת שבהנהלה לא מרוצים ממנו אמר בסיום: "יש הרבה מאוד אינטרסים בתקשורת וזה מעבר למה שבאמת קורה במציאות. הגעתי לסכנין לעונה וחצי כדי לבנות משהו, ההנהלה יודעת מה אני רוצה. סכנין יכולה לשאוף להרבה מעבר לפלייאוף עליון".

בנין הסביר מה לדעתו הבעיה של הקבוצה: "יש פה 26 שחקני סגל וזה יותר מדי. נשארנו בליגה בתקופה מוקדמת יחסית. כששאר בעלי הבית הלכו לקנות חיתולים אנחנו התחלנו לתכנן את העונה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי