יואב כץ: בגמר האוהדים של בית"ר יישבו במקומות טובים יותר

הקהל של הפועל חיפה
הקהל של הפועל חיפה | מאור אלקסלסי

הבעלים של הפועל חיפה החל במלחמה הפסיכולוגית לפני גמר הגביע ועקץ את בני יהודה לאחר ה-1:2: "הבאנו שחקנים כבר בבוקר בגלל הג'ירו, חבל שהם היו פחות מאורגנים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

במהלך השבוע האחרון דיברו גם הבעלים יואב כץ וגם המאמן ניר קלינגר על החשיבות בניצחון בליגה על בני יהודה לפני גמר הגביע. השניים הבהירו כי ברצונם להמשיך במאבק על הכרטיס באירופה גם דרך הליגה ולכן ישנה חשיבות רבה בניצחון על הכתומים.

"נתקלנו בקשיים במחצית הראשונה, אבל ידענו לתת את הכלים לשחקנים בעיקר לחלק ההתקפי ודיברנו שצריך לבוא מהקו השני ואני שמח שגל אראל עשה זאת", אמר המאמן בסיום ה-1:2 אמש (שבת). "המטרה הייתה לנצח ולהגיע בראש שקט לגמר הגביע ומגיע קרדיט גדול לשחקנים שעשו זאת למרות שעדיין לא הבטחנו את המקום באירופה".

מיד לאחר שריקת הסיום במועדון החלו כבר לחשוב על המשחק ביום רביעי. הקשר רסמוס סיוסטדט שהוחלף במחצית הראשונה לאחר שקיבל כדור בראשו הרגיש סחרחורות אבל לא התפנה לבית החולים כי הרופא קבע שלא מדובר בזעזוע מוח. גם ראדו גנסארי נכנס כמחליף וצפוי להיות כשיר ביום רביעי. הבעלים יואב כץ אומנם 'עקץ' את בני יהודה לאחר הניצחון אבל כבר חושב על יום רביעי: "צפינו שיהיו בעיות תנועה בגלל הג'ירו והכנו את עצמנו מראש והבאנו מספר שחקנים מתל אביב כבר בשעות הבוקר ומצאנו להם מקומות להיות עד למשחק וחבל שבני יהודה היו פחות מאורגנים".

לקראת הגמר אמר הבעלים: "בגמר תהיה אופרה אחרת ובמגרש יהיו יותר אוהדי בית"ר מאשר שלנו למרות שהיה צריך להיות חצי חצי. נוסף לכך אוהדי בית"ר ישבו במקומות יותר טובים מבחינה אקוסטית והם מתחילים ביתרון מסוים. גביע זה כמו סופרבול שמושך המון עניין ולפי מה שאני יודע היה ביקוש של כרבע מיליון אנשים. מבחינה מנטאלית נביא את השחקנים בצורה הטובה ביותר".

אוהדי הפועל חיפה. יישבו במקומות פחות טובים (מאור אלקסלסי)
אוהדי הפועל חיפה. יישבו במקומות פחות טובים (מאור אלקסלסי)

קלינגר הוסיף: "היו לנו משחקי פלייאוף נהדרים ומשחק נפל אחד מול בני יהודה שבאנו מפורקים. אי אפשר לנתק רגע כזה היסטורי עבור הפועל חיפה. דיברנו עם שחקנים וזה נכנס בהם. זה קשה וזה טבעי שחושבים על הגמר. מקצועית אנחנו בכושר טוב רוב השחקנים המובילים ועם ביטחון טוב ואלו חדשות טובות זה לא מבטיח כלום".

המגן דור מלול אמר: "המטרה שהעמדנו לעצמנו ודיברנו שיש גמר צמוד למשחק ליגה ועדיין רוצים שלוש נקודות במאבק באירופה. למדנו להכיר אחד את השני ביחד עם הצוות ויודעים מה הדרישות כלפינו ומשחקים שהיו צמתים ועמדנו בזה לא פעם העונה. לקראת הגמר? כאשר התחלנו את העונה היו הרבה תהיות ומחשבות לאיזה כיוון העונה הולכת וכמה החיבור יהיה מקסימלי ובאמת לשמחתי הדברים התנהלו מעבר לציפיות וזה מרגש להגיע למעמד הזה. הייתי במעמד הגמר פעם אחד והפסדתי וכעת אני מגיע לתקן".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי